۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۲۵۲۸۹
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

تضعیف نیروهای مسلح به بهانه برجام خیانت به اسلام و انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تضعیف ارتش و نیروهای مسلح به خواست غرب و به بهانه برجام را خیانت به اسلام و تضعیف موقعیت انقلاب دانست و تأکید کرد که این کار نشان دادن چراغ سبز به دشمنان برای حمله به ایران است.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسؤولان عقیدتی و سیاسی ارتش استان قم در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به بیانیه ضد ایرانی، سازمان کنفرانس اسلامی گفت: دشمنان هیچ گاه در ظاهر جرأت مقابله با انقلاب را نداشته و نخواهند داشت؛ اما در نشست هایی مانند سازمان کنفرانس اسلامی بر نیروهای دست نشانده خود اعمال فشار کرده و حاصل آن، یک بیانیه ضد ایرانی و ضد اسلامی سازمان به ظاهر کنفرانس اسلامی عیله یک کشور اسلامی می شود.


وی افزود: وظیفه این سازمان ها اجرای اسلام حقیقی و حمایت از کشورهای اسلامی است اما به دلیل این که قدرت هایی مانند آل سعود و حکومت ترکیه دست نشانده غرب هستند بر خلاف اسلام عمل کرده و به جای این که به دنبال تروریسم واقعی و دست های پنهان غرب در بحران های جهان اسلام باشند برای حفظ حمایت ابر قدرت ها از خود، یک کشور اسلامی را حامی تروریسم معرفی می کنند.


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: امروز به برکت حمایت ایران اسلامی از مظلومان در سراسر جهان، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان به ظاهر مسلمان آنها احساس خطر کرده اند و همین موضوع موجب واکنش تند و نابخردانه آنها در سازمان کنفرانس اسلامی شد.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: در کنفرانس کشورهای اسلامی در ترکیه بزدلان و هم پیمانان صهیونیستی علیه ایران رأی صادر کردند که اهمیتی برای ایران ندارد و ملت ایران هیچ گاه از اعتقادات خود دست بر نخواهد داشت و چنین اقداماتی روحیه و اراده ما را در تقویت خود و اتکا به توانمان روز افزون می کند.


وی افزود: این بیانیه یک هدف داشت و آن تضعیف اسلام و کشورهای اسلامی مخالف غرب در منطقه و تقویت اسرائیل بود که سران این کشورها باید بدانند یک بیانیه مانند یک شمع است که نمی تواند از انتشار خورشید فروزان اسلام ناب محمدی و فرهنگ غنی اهل بیت(ع) در کشورهای اسلامی و و در سطح جهان جلوگیری کند.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به جایگاه ارتش به عنوان یک رکن انقلابی در بدنه نظام گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین جایگاه و آمادگی نظامی است و مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات نظامی بوده و تضعیف ارتش و نیروهای مسلح به خواست غرب و به بهانه برجام خیانت به اسلام و تضعیف موقعیت انقلاب و نشان دادن چراغ سبز به دشمنان برای حمله به ایران است.


وی با بیان این که ارتش ها در دنیا، وابسته به قدرت ها و پیمان هایی هستند که بر اساس آن فعالیت می کنند، تصریح کرد: در دنیا ارتش ها بر اساس قدرت ها و پیمان هایی که به آن وابسته هستند، در جنگ ها حضور می یابند در حالی که ارتش جمهوری اسلامی ایران زیر نظر عالم مجتهد اداره شده و شعار آن بر خلاف سایر ارتش ها حمایت از مظلومیت و عدالت بوده نه این که کشتار مردم به خاطر دست یابی به منافع مادی و سیاسی بیشتر باشد.



تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) آمار شهدا، جانبازان و آزادگان ارتش را گواهی بر رشادت و شجاعت آنها دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه بر مسؤولیت های نظامی که بر عهده دارد، در تمامی عرصه ها و صحنه های مورد نیاز کشور از جمله در حوادث طبیعی خالصانه و مجدانه وارد می شود و همیشه همیار هموطنان بوده است.


وی یادآور شد: این در حالی است که متأسفانه شاهدیم که ارتش سایر کشورها از جمله عربستان سعودی، اضافه بر کشتار هموطنان خود، در یمن حضور یافته و مردم مظلوم و بی دفاع این کشور را به خاک و خون کشیده است./968/پ202/ج1

ارسال نظرات