۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۲۵۲۹۱

بررسی مسیر رشد، کمال و سعادت انسان در برنامه صبح روشن رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ بررسی مسیر رشد، کمال و سعادت انسان در برنامه «صبح روشن»، بررسی ابعاد شخصیت علمی و عملی مرحوم آیت الله خوشوقت در برنامه برنامه «حیات طیبه» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
راديو معارف صبح روشن

به گزارش خبرگزاری رسا، بررسی مسیر رشد، کمال و سعادت انسان در برنامه «صبح روشن»، بررسی ابعاد شخصیت علمی و عملی مرحوم آیت الله خوشوقت در برنامه «حیات طیبه» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.

 

به داشته‌های دیگران حسرت نخوریم

رادیو معارف در برنامه «صبح روشن» مسیر رشد، کمال و سعادت انسان را در قطع طمع و نظر داشتن به داشته‌های دیگران معرفی می‌کند.

 

حجت الاسلام  محمد سعیدی، کارشناس مباحث اخلاق اسلامی در برنامه زنده «صبح روشن» با نگاه به آیات قرآن کریم و تعالیم اهل بیت علیهم السلام ضمن برشمردن آسیب‌ها و پیامدهای حسرت خوردن به داشته دیگران؛ معارف جویان را به اکتفا و بسنده کردن به نعمت‌های بیشمارخداوندی فرامی خواند و ازطمع به مال و چشم داشتن به دارایی و نعمت دیگران منع می‌کند.

 

برنامه «صبح روشن» کاری از گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی با اجرای رضا هدایت فر شنبه تا دوشنبه ساعت 9 تا 10 صبح زنده و مستقیم از صدای فضیلت پخش می‌شود.

         

حیات طیبه مرحوم آیت الله خوشوقت در رادیو معارف

 برنامه «حیات طیبه» رادیو معارف به بررسی ابعاد شخصیت علمی و عملی مرحوم آیت الله خوشوقت می‌پردازد.

 

برنامه «حیات طیبه» که با هدف معرفی و تکریم عالمان شیعه و گسترش و ترویج سنت‌های اخلاقی و منش بزرگان دین و اخلاق از رادیو معارف پخش می‌شود با گرامیداشت یاد و نام فقیه وارسته و عالم عامل مرحوم آیت الله عزیزالله خوشوقت، ابعاد شخصیت و زوایای زندگی آن بزرگوار را مرور می‌کند.

 

«حیات طیبه» برنامه ای ازگروه فرهنگ و جامعه به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای سیدحمید حسینی یکشنبه‌ها ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو سراسری معارف پخش می‌شود./998/101/ب2

 

مبنع: رادیو معارف

ارسال نظرات