۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۳۲۵۳۰۷

مدرسه عالی فقه دارالهدی، دانش پژوه فقهی می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه عالی فقهی دارالهدی، زیر نظر بنیاد علمی فرهنگی هاد با اشراف «آیت الله محمد ناصری دولت آبادی» اداره می‌شود.
مدرسه عالي دارالهدي

به گزارش خبرگزاری رسا، «مدرسه عالی فقه دارالهدی»، که زیر نظر "بنیاد علمی- فرهنگی هاد" با اشراف «آیت الله محمد ناصری دولت آبادی» اداره می گردد، برای سال جدید تحصیلی، با هدف تسلط بر اصول و مبادی استنباط فقهی و رویکرد به فقه الاخلاق، پذیرای طلاب علاقه مند به مباحث فقهی حوزه های علمیه است.

 

برنامه های آموزشی، پژوهشی و پرورشی

گفتنی است که برنامه های آموزشی- پژوهشی و پرورشی این مرکز فقهی، دروس سطح و خارج، همراه با مشاوره و راهنمایی علمی؛ توجه به ایجاد فضای آموزش پژوهش محور؛ ارائه دانش های تکمیلی مورد نیاز در اجتهاد؛ توجه به فضای تربیتی و پرورشی؛ توجه به تفسیر قرآن و انس با روایات و سفرهای معنوی، زیارتی، علمی و سیاحتی گروهی است.

 

ویژگی ها و مزایا

بهره مندی از استادان شایسته و ممتاز برای تدریس، مشاوره و راهنمایی علمی؛ حمایت علمی و نظارت بر روند تحصیلی طلاب؛ ارائه مشاوره های فردی و گروهی علمی روشمند و مناسب برای هدایت علمی طلاب؛ استفاده از کمک هزینه مناسب و امکانات آموزشی و رفاهی و برخورداری از کلیه مزایای تحصیلی حوزه علمیه قم نیز از ویژگی های تحصیلی در این مدرسه فقهی به شمار می آید.

 

شرایط پذیرش

شرایط پذیرش در این مرکز فقهی اتمام پایه ششم حوزه علمیه، تعهد اخلاقی به اشتغال تحصیلی تمام وقت در مدرسه، تعهد اخلاقی و شرعی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی مدرسه، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی است.

 

گفتنی است، طلاب متقاضی ثبت نام تا ده اردیبهشت فرصت دارند که در سامانه رسمی این آزمون به نشانی www.azmoonf.ir ثبت نام کنند و یا این که به قم، خیابان شهدا صفاییه، مقابل کوچه 21، مدرسه عالی فقه دارالهدی مراجعه و یا با شماره تلفن 37838975-025 تماس حاصل کنند./907/د102/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد هاد

ارسال نظرات