۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۳۲۵۳۳۵
نماینده مردم آمل در مجلس:

همدلی و همگرایی زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: همدلی و همگرایی زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم می‌کند و ضرورت دارد در راستای بهره‌گیری از آن به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست استاندار مازندران و نمایندگان منتخب مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتخابات به نحوی شایسته برگزار شده است، گفت: اهتمام شایسته ای از سوی عوامل برگزاری انتخابات صورت گرفت.


وی خاطرنشان کرد: شاهد برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه از سوی عوامل برگزاری بودیم که تحقق این امر جای تقدیر و تشکر دارد.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: همدلی و همگرایی زمینه‌ساز توسعه می شود که ضرورت دارد در راستای بهره گیری از آن به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم.


یوسفیان ملا تصریح کرد: وحدت و همدلی کمک بزرگی به توسعه می کند و برکات و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری دارد که همه ما با باید برای ترقی و پیشرفت گام های ارزنده ای برداریم.


قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: طرح های کلان استان مشخص و همه نمایندگان به دنبال تحقق آن باشند که باید در این راستا تلاش شود.


وی با بیان این که تعامل و همراهی باید در عمل تجلی پیدا کند، افزود:  باید بستر سرمایه گذاری به خوبی فراهم شود تا بتوانیم برای تحقق پیشرفت و توسعه گام های خوبی برداریم.


احمدی لاشکی ادامه داد: ضرورت دارد کمیته خاصی مسائل مربوط به توسعه سرمایه گذاری را دنبال کنند و باید بازرسی، محیط زیست و منابع طبیعی در فرایند سرمایه گذاری تسهیل کننده باشند.


 تشکیل قرارگاه عملیاتی اقتصاد مقاومتی در مازندران

ربیع فلاح، استاندار مازندران در این نشست تأکید کرد: از حضور نمایندگان در جلسات مهم استان استقبال می کنیم و استان آمادگی کامل را برای اجرای برنامه های مهم و توسعه ای دارد.


استاندار مازندران خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه نخبگان و چهره های استان دغدغه توسعه استان داشته باشند و با همدلی و همگرایی برای حل مشکلات استان گام بردارند.


وی افزود: امسال باید اقتصاد محور همه فعالیت ها و اقدامات ما در استان باشد و پیگیری های مستمر صورت خواهد گرفت و تشکیل قرارگاه عملیاتی اقتصاد مقاومتی در استان در همین راستا بوده است./1314/202/ب2

ارسال نظرات