۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۳۲۵۳۳۹
مدیر کانون فرهنگی بهترین مادر دنیا حضرت زهرا:

تبیین فرهنگ فاطمی به معنای ترویج عفاف در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون فرهنگی بهترین مادر دنیا حضرت زهرا(س) از برگزاری دومین جلسه از سلسله جلسات کارگاه های تربیت مبلغ عفاف و حجاب خبر داد و گفت: تبیین فرهنگ فاطمی به معنای ترویج عفاف و حجاب در جامعه است.
کارگاه عفاف و حجاب کارگاه عفاف و حجاب کارگاه عفاف و حجاب کارگاه عفاف و حجاب تبیین فرهنگ فاطمی به معنای ترویج عفاف در جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، دومین جلسه از سلسله جلسات کارگاه های تربیت مبلغ عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگی مذهبی بهترین مادر دنیا حضرت زهرا(س) و حوزه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه عصر امروز در مجموعه فرهنگی ولیعصر برگزار شد.


مهرداد معارف وند، مدیر کانون بهترین مادر دنیا حضرت زهرا(س) در حاشیه این کارگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان، ابراز داشت: عرصه، عرصه جنگ نرم و تلاش برای اضمحلال اعتقادات مسلمان توسط دشمنان و بدخواهان مسلمانان است در نتیجه بهترین شعار اسلامی و سیاست راهبردی در جهت برابری و مقابله با دشمنان ترویج فریضه فرهنگی عفاف و حجاب واحیای آن در جامعه است.


مدیر کانون فرهنگی بهترین مادر دنیا حضرت زهرا(س) بیان داشت: تبیین جایگاه امر عفاف و حجاب  در جامعه پشتوانه محکمی برای مصون ماندن اسلام از انحرافات و هجمه های مختلف فرهنگی است و این حجاب دربرگیرنده حجاب ظاهری و همچنین حجاب چشم و گوش و زبان است.


وی در ادامه افزود: دومین جلسه از سلسله کارگاه های تربیت مبلغ عفاف و حجاب با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، اعضای فعال کانون های مساجد و حوزه های علمیه و دانشگاه در جهت ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.


معارف وند تبیین فرهنگ فاطمی را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و خاطر نشان کرد: اعتلای فرهنگ فاطمی، نشر سبک و مکتب انبیا، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی برای مبلغان عفاف و حجاب می تواند فرهنگ عفاف و حجاب را به صورت تخصصی در جامعه نهادینه کند.


وی تصریح کرد: نیازهای استان و استقبال مبلغان عفاف و حجاب زمینه های برگزاری دومین جلسه از سلسله کارگاه های عفاف و حجاب را فراهم کرد، از این رو فعالان فرهنگی، مبلغان حوزوی و دانشگاهی آمادگی خود را در جهت مبارزه با بدحجابی اعلام کرده اند.


فعال فرهنگی استان کرمانشاه اظهار داشت: توجه به مقوله حجاب در واقع برطرف کننده بسیاری از معضلات دیگر در اجتماع است زیرا بدحجابی و بی حجابی در جوامع موجب شکل گیری گناهان بسیار شده و نا امنی های فراوانی در سطح جامعه بوجود می آورد.


معارف وند در پایان گفت: امید است با تداوم چنین کارگاه ها و همایش هایی شاهد اصلاح وضعیت حجاب در جامعه بوده و حجاب مورد تأیید اسلام در جامعه ترویج شود./857/202/ب2

ارسال نظرات