۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۵۳۶۱
امام جمعه شهرستان زابل:

ارتش جمهوری اسلامی، آمیزه‌ای از امنیت و تقوا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان زابل گفت: ارتش با بیعت با امام(ره) رنگ اسلامی به خود گرفت و با تمام قوا برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد، به طوری که امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمیزه‌ای از ایمان، امنیت و تقوا است.
کيخا

حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: 29 فروردین در تقویم کشورمان، روز ارتش جمهوری اسلامی و یادآور پیوند ناگسستنی و بیعت ارتشی‌ها با امام امت است.


وی اظهار کرد: همافران نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن‌ماه 57 حمایت خود را از انقلاب اعلام کردند و بعد از آن همه ارتشی‌ها به صفوف مردم پیوستند؛ امام خمینی(ره) نیز در 29 فروردین سال 58 دستور رسمی اعلام روز ارتش جمهوری اسلامی را صادر فرمودند.


امام جمعه شهرستان زابل افزود: ارتش با بیعت با امام(ره) رنگ اسلامی به خود گرفت و با تمام قوا برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد، به طوری که امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمیزه‌ای از ایمان، امنیت و تقوا است.


وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی چه در سال‌های جنگ و چه بعد از آن، همواره حافظ استقلال و نگهبان مرزهای ایران اسلامی بوده است و همیشه در دل دشمنان ایران و اسلام، رعب و وحشت ایجاد کرده است.


حجت‌الاسلام کیخا با بیان اینکه ارتشی که در مسیر دین و مکتب گام بردارد، برای همه الگو است، اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار کم‌نظیری از ابتدا در تثبیت انقلاب حضور داشت و در تمام نقاط کشور در راستای اهداف نظام گام برداشته است.


وی با اشاره به کلام رهبری که فرمودند یکی از خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی، پایبندی به تعهدات و موازین دینی است، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تمام قدرت، به پای انقلاب ایستاده و در صحنه‌های مختلف، همواره نقش‌آفرینی کرده است./831/302/ب1

ارسال نظرات