۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۳۲۵۳۶۵
امام جمعه میانه:

قدرت نظامی، بازدارنده کشور از تهدیدات خارجی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی با تبریک روز ارتش بر ضرورت تقویت بنیه نظامی کشور تأکید کرد و گفت: قدرت نظامی بازدارنده کشور از تهدیدات خارجی است.
قدرت نظامی، بازدارنده کشور از تهدیدات خارجی است

حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام‌ جمعه میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به 29 فروردین روز ارتش، هفته نیروی زمینی و همچنین گرامیداشت یاد خاطره امام راحل و تمامی شهدای نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: ارتش مکتبی و دفاع از مرزهای امنیت ملی از جمله شاخصه‌ها و هویت‌های قوای نظامی از نظر رهبر انقلاب است.


وی خدمت در سایه نایب برحق امام زمان (عج) را افتخار بزرگ برای قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: در سایه رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب کشور ما در ناامن‌ترین منطقه جهان در امنیت کامل به سر می‌برد.


امام جمعه میانه با اشاره به جنگ‌های نیابتی منطقه که از سوی استکبار جهانی مدیریت می شود، افزود: در سایه از خودگذشتگی های قوای نظامی امنیت کشور در حال حاضر در فرای مرزها برقرار شده است و ایران اسلامی در اقتدار کامل به سر می برد.


وی با تأکید بر تقویت روز افزون قدرت نظامی و تقویت بنیه دفاعی کشور، تصریح کرد: افزایش قوای نظامی سبب کوتاه شدن دست و چشم طمع دشمنان در دست‌اندازی به آرمان ها و دستاوردهای ‌نظام جمهوری ایران شده است.


حجت الاسلام حامدی سپاه پاسداران را نیز به ‌عنوان بازوی ولایت در دفاع از مرزهای کشور دانست و افزود: با توجه به شرایط جهان و تبلیغات دشمنان اسلام، سپاه پاسداران و نیروهای نظامی با تمام توان خود در برابر توطئه‌ها ایستاده و به هیچ قدرتی اجازه تجاوز به کیان ایران اسلامی نمی‌دهد.


وی با تأکید بر تداوم برنامه موشکی کشور، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای دفاع از خود در برابر تجاوز دشمن و فکر ناامن سازی کشور برنامه موشکی خود را تداوم خواهد بخشید و بدون هیچ تعللی در راستای تقویت بنیه دفاعی خود تلاش خواهد کرد.


امام جمعه میانه با اشاره به تحولات منطقه بر لزوم تصمیم‌گیری و پاسخ قاطع در مقابل بدرفتاری برخی کشورها ازجمله عربستان و ترکیه، افزود: برخی از مقامات این کشورها در صدد تطهیر چهره رژیم صهوینیستی در جهت دست یابی به منافع خود هستند.


وی با تأکید بر افزایش اتحاد میان کشورهای اسلامی و تقویت روابط اسلامی در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان علیه اسلام، تصریح کرد: اقدامات آل سعود با روح همبستگی اسلامی مخالف و در راستای منافع استکباری است./854/302/ب1

ارسال نظرات