۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۳۲۵۳۷۴
آیت الله مجتهد شبستری:

برجام دردی از کشور دوا نخواهد کرد/ برنامه موشکی با قدرت ادامه پیدا می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب پیش از برجام بد عهدی و اتفاقات رخ داده را هشدار داده بودند، گفت: برجام درباره برنامه موشکی کشور دارای هیچ محتوا و ممنوعیتی نیست و کشور به حرکت خود در مسیر تقویت بنیه نظامی ادامه خواهد داد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای ارتش، روز ارتش را روز تجلیل از رشادت های نیروهای نظامی دانست و اظهار داشت: ارتش عامل ثبات و امنیت کشور است.


وی با بیان این‌که ارتش جمهوری اسلامی چون درخت تناوری پاک و ریشه دار است، ابراز داشت: ارتش کلمه ای طیبه است که در برابر استعمار جهانی با رشادت ایستادند و برای آزادی کشور اقدامات بسیاری را در دوران پهلوی انجام دادند.


امام جمعه تبریز با اشاره به مرور تاریخ دفاع مقدس و بررسی نقش آفرینی ارتشیان در دوران جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در عملیات های ثامن الائمه، خوارزم، بیت المقدس، آزادسازی هویزه و خرمشهر حضوری تأثیرگذار داشتند.


وی ارتش را یک نهاد مکتبی و پشتیبان ولایت دانست و اذعان داشت: ارتش در صیانت از مرزهای کشور رشادت های بسیاری را از خود به نمایش گذاشت و در برابر تجاوز صدام و بعثی های عراق به وظیفه ملی و ارزشی خود عمل کرد.


عضو خبرگان رهبری با تأکید بر تداوم راه شهدا و الگوگیری نسل جوان از مسیر شهدا و رزمندگان، افزود: امروز با برگزاری رژه های نظامی و رزمایش های مختلف کشور قدرت نظامی و بازدارندگی خود را به رخ دشمن می کشاند و دشمن را در سرگردانی و حیرت قرار می دهد.


وی با تأکید بر تداوم برنامه موشکی و توسعه توان بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات نظامی، ادامه داد: دشمن از توسعه نظامی کشور هراسان است و از روی ترس به یاوه گویی می پردازد، کشور به توسعه نظامی خود ادامه خواهد داد.


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) راه حل مشکلات کشور را توجه به درون دانست و تصریح کرد: برجام دردی از کشور دوا نخواهد کرد و در دوران پس از برجام با اعتراف رییس کل بانک مرکزی به سرانجام نرسیدن برجام برای همگان روشن است.


وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب پیش از برجام بد عهدی و اتفاقات رخ داده را هشدار داده بودند، ادامه داد: برجام درباره برنامه موشکی کشور دارای هیچ محتوا و ممنوعیتی نیست و کشور به حرکت خود در مسیر تقویت بنیه نظامی ادامه خواهد داد.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که حتی دشمن و سیاسیون جهان به مدیریت، سیاست و تدبیر رهبری معترف هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی ما در مکتب علوی تربیت شده و مطیع فرمان ولایت هستند و گوش به فرمان فرمانده کل قوا قرار دارند.


وی با بیان این‌که تقویت بنیه دفاعی و موشکی کشور عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات نظامی دشمن است، اذعان داشت: با اتکا به خداوند هیچ قدرت نظامی توان مقابله با نیروهای نظامی کشور را ندارد، نیروهای نظامی با تقویت ایمان و اراده در مسیر آرمان ها قدم بردارند./854/202/ب1

ارسال نظرات