۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۲۵۳۷۷
امام جمعه بندرعباس:

اقتدار ملت ایران در سایه عزتمندی ارتش محقق شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بصیرت و مقاومت مردم و قدرت و عزتمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران را سبب اقتدار ملت ایران اسلامی دانست.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندر عباس امروز در مراسم رژه روز ارتش با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: معظم له طی چند سال اخیر با بیان عنوان های اقتصادی بر سال ها، اهمیت این موضوع مهم را به مردم و مسؤولان گوشزد می کنند و این نامگذاری برای همگان معنا دار است.

 

وی به نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش اشاره داشت و افزود: بصیرت و مقاومت مردم و قدرت و عزتمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا خوف و نگرانی از دشمن وجود نداشته باشد.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: روز ارتش متأثر و برگرفته از اعتقادات دینی و مکتبی است، ارتش در حال حاضر مایه عزت و سربلندی و ارتشی مکتبی و الهی بوده و این عزت و سربلندی به آسانی به دست نیامده است.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه بیان داشت: استقلال و عزت موضوعی مهم و ریشه دار در دین مبین اسلام است.

 

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه ارتش در زمان طاغوت به عنوان ابزاری در خدمت مستکبران بود، تصریح کرد: ارتش در آن زمان برای منافع استکبار عمل می کرد همانطور که در حال حاضر ارتش آل سعود ابزاری در دست امریکا بوده و سرزمینش سرزمین امریکا است.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به جنایات حکومت خبیث پهلوی بر مردم ایران در زمان طاغوت ابراز داشت: رژیم طاغوتی و شاهنشاهی، جنایات زیادی را در حق کشور و مردم ایران اسلامی روا داشت و خوار و ذلیل کردن ارتش یکی از آن جنایات بود.

 

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ارتش در دوران سیاه پهلوی از مهم ترین مصادیقی است که قادر بود ملت ایران را به عزت و سربلندی برساند.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل ارتش را تقویت کردند، ابراز داشت: امام راحل در مورد جایگاه و اهمیت ارتش فرمودند: تضعیف ارتش تضعیف اسلام است و این نشان دهنده جایگاه والای ارتش در کشور ایران اسلامی است.

 

سپس فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با اشاره به زمزمه ها و توطئه هایی مبنی بر انحلال ارتش، گفت: در اوایل انقلاب این زمزمه ها به گوش می رسید اما با اقدام و تدابیر امام خمینی(ره) و صدور فرمان روز ارتش همه این نقشه ها نقش بر آب شد.

 

امیر حسین آزاد اضافه کرد: حیات دوباره ارتش با صدور فرمان امام(ره) که برگرفته از اعتقادات دینی بود، محقق شد و این نیرو در دوران هشت سال دقاع مقدس در کنار سایر نیروها به عنوان بازوی ولایت نقش موثری ایفا کرد./851/202/ب1

ارسال نظرات