۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۳۲۵۴۰۶
مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

اقتصاد مقاومتی تنها سلاح مقابله در برابر جنگ اقتصادی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به ابعاد برجام و تهدیدات و نقشه های دشمنان برای نابودی نظام اسلامی، گفت: توهم خیالی دشمنان که گمان می کنند در جنگ اقتصادی و با ایجاد تحریم های فلج کننده می توانند این ملت را به زانو در آورند، تنها با اقتصاد مقاومتی قابل دفاع است.
سردار دکتر جواني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، سردار یدالله جوانی، مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجو دانشگاه آزاد نجف آباد، با تشکر از برگزارکنندگان این همایش و تقدیر از خانواده های معظم شهدا، گفت: سوالی که در این محفل قابل طرح است، پیام شهدا در چهارمین دهه انقلاب است که بعد از گذشت این زمان، شهدا چه پیامی برای ما دارند.

 

وی راه شهدا را، راه انقلاب و راه اسلام ناب محمدی برشمرد و افزود: به برکت خون شهدا امروز ایران در هزاره سوم، تمدن نوین اسلامی را پایه گذاری خواهد کرد و قدرت های شیطانی را به زیر خواهد کشید و برای پیمودن راه شهدا، بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی سه اصل اساسی است.

 

دوست پنداشتن دشمنان، تنها یک توهم و خواب زدگی است

جوانی بصیرت و دشمن شناسی نسل جوان را یکی از پیام های شهدا بیان کرد و گفت: امروز جریان ها و گروه هایی هستند که به نسل جوان می گویند اینکه گفته می شود دشمن داریم، تنها توهم و خواب زدگی است و ما می توانیم با همه دوست باشیم، که در برابر این جریان باید گفت، دشمن کسی است که در برابر کرامت و فضایل انسانی می ایستد و برای سلطه جهانی خود، جنگ افروزی می کند، دشمن هستند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: حرکت ملت ایران و انقلاب اسلامی بر پایه توحید شکل گرفت و امروز هدف اصلی دشمنان مخالفت با هویت و راه این ملت است و دشمنان و  مرتجعین منطقه این استقلال و عدالت خواهی ملت ایران را بر نمی تابند و چون در میدان نبرد نظامی 8 ساله شکست خوردند از جبهه دیگر وارد شده اند.  

 

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، یکی دیگر از پیام های شهدا را ایستادگی در میدان جنگ فرهنگی برشمرد و افزود: امروز جنگ فرهنگی، میدان دیگر نبرد دشمنان است و بر همه ما واجب است در این نبرد وارد میدان شویم.

 

وی حمله دیگر دشمن به انقلاب را میدان نبرد اقتصادی بیان داشت و گفت: دشمنان به خیال خود وقتی نتوانستند در دوران دفاع این ملت را تسلیم کنند، در توهمی خیالی گمان می کنند در جنگ اقتصادی و با ایجاد تحریم های فلج کننده می توانند این ملت را به زانو در آورند.

 

هدف اصلی دشمن، گرفتن هویت و آرمان خواهی از ملت ایران است

جوانی در ادامه بیان کرد: دشمن در برخورد با این ملت یک خواسته دارد و آن گرفتن هویت و آرمان خواهی و جلوگیری از پیشرفت این ملت است که این هدف خود را به بهترین وجه در مذاکرات هسته ای و نقض تعهدات خود به نمایش گذاشتند.

 

برجام تنها یک تجربه برای ملت ایران بود

وی درباره مذاکرات هسته ای و برخورد طرف مقابل در برابر تعهدات خود افزود: مکتب اسلام، مکتب گفتگو و منطق است و ایران اهل مذاکره است ولی باید بدانیم دشمنان نقشه کشیده اند ما را پای میز مذاکرات به عقب برگردانند و این مذاکرات تنها یک تجربه برای ملت ایران است.

 

هدف دشمن در محدود کردن برنامه موشکی، کاهش قدرت دفاعی و گرفتن قدرت بازدارندگی نظام است

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: برجام یعنی یک معامله و یک داد و ستد دو طرفه، نه این که ایران به تمام تعهدات خود عمل کند و آمریکا در جواب عدم پایبندی به تعهداتش بگوید، جمهوری اسلامی باید به روح برجام و آن تغییر رفتار ایران در مسائل هسته ای، منطقه ای و حقوق بشر است، عمل کند.

 

وی وارد شدن به بحث موشکی را دیگر حربه دشمنان در میدان نبرد اقتصادی و سیاسی بیان داشت و افزود: آمریکا در برنامه هسته ای ایران فهمید که تحریم ها نمی تواند برنامه ایران را متوقف کند و امروز بر برنامه موشکی تمرکز کرده که ایران باید برنامه موشکی خود را محدود کند و هدفش تنها کاهش قدرت دفاعی ایران و گرفتن قدرت بازدارندگی ما است.

 

پیام شهدا، شکست تحریم ها و تهدیدهای دشمن با اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است

دکتر جوانی مدیریت جهادی، عزم و اراده در اقتصاد مقاومتی را کلید حل تمام این مشکلات بیان کرد که اگر اعتماد به نفس و باور به نصرت الهی داشته باشیم، می توانیم تحریم ها و تهدیدهای دشمنان را درهم بشکنیم که تنها خواسته شهدا از ما این است./1306/202/ب1

ارسال نظرات