۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۳۲۵۴۸۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

هیاهوی دنیای استکبار تأثیری بر روند تقویت توان دفاعی کشور ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر لزوم تقویت روزافزون توان دفاعی کشور، گفت: هیاهوی دنیای استکبار و اظهارات دشمنان هیچ تأثیری بر روند افزایش قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی ندارد.
حجت الاسلام يعقوبي

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با تبریک به مناسبت بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، اظهار کرد: ایران اسلامی به منظور اقتدار بیشتر، باید همیشه برای ارتقای قدرت رزمی و دفاعی خود تلاش کند.

 

وی با بیان اینکه رویکرد ایران دفاع از ملت خود و مظلومان جهان است، تصریح کرد: بر این اساس ملت ایران با تکیه بر سلاح ایمان و با بهره‌گیری از ابزارهای دفاعی، آماده دفاع از کشور و حمایت از مظلومان جهان در برابر ظالمان جهان هستند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه اگر کسی چشم طمع به ایران داشته باشد این ملت در همان لب مرز دشمن متجاوز را دفن می‌کند، افزود: ما در راستای تقویت توان دفاعی خود از هیاهوی دنیای استکبار نمی‌ترسیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در حالی که غرب برای انجام رزمایش‌های خود به آب‌های خلیج فارس می‌آید چرا ما نباید در داخل کشور خود موشک‌های جدید ساخته و رونمایی کنیم یا اقدام به برگزاری رزمایش کنیم.

 

وی با اشاره به تداوم دشمنی‌ها و کارشکنی‌های آمریکا در رابطه با ایران اسلامی بعد از توافق هسته‌ای و امضای برجام، گفت: مهم‌ترین هدف استکبار جهانی پس از برجام تغییر رفتار ملت ایران است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه غرب و دنیای استکبار می‌خواهد ملت ایران از سبک زندگی اسلامی، دین اسلام، ولایت فقیه و قانون اساسی خود دست بردارد، اظهار کرد: آمریکا و غرب بدانند که رفتار ایران هیچ تغییری نخواهد کرد و این ملت همچون گذشته با نقشه راه امام و رهبر معظم انقلاب، همچنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود می‌ایستد.

 

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی ادامه داد: آمریکا می‌گوید حتی بعد از برجام نیز نمی‌گذاریم ایران تجارت خارجی خود را با دلار انجام دهد در حالی که خبر ندارد ملت ایران دین خود را به دلار نمی‌فروشد چراکه برای حفظ دین خود جان‌ها و جوان‌های زیادی را تقدیم کرده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه با وجود رهبری بی‌نظیر و ملتی بصیر، دشمنان نظام اسلامی نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند، تصریح کرد: مردم ایران بارها ثابت کرده‌اند که بزرگ‌ترین پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این مردم از برجام یک هیچ خیری ندیده‌اند که در پی برجام دو و سه باشند به همین دلیل نیز فریب غرب و آمریکا را نخورده و به دشمنان قسم‌خورده خود اعتماد نخواهند کرد./9314/302/ب1

ارسال نظرات