۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۳۲۵۵۰۵
حجت الاسلام پناهیان:

چهره منافقان در آخرالزمان مشخص می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که به هر سمتی آمریکا حرکت کرد مردم خلاف آن را عمل کنند، گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست.
حجت الاسلام پناهيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام پناهیان، مشاور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، امشب در مسجد سالار شهدان تبریز با بیان این‌که آزمون الهی برخلاف دیگر آزمون ها شیرین است، اظهار داشت: انسان در گذر زندگانی خود با آزمون های بسیاری روبرو است.


وی با اشاره به این‌که برخی ها در طول انقلاب بار ها در امتحانات مردود شده اند، افزود: سختی آزمون های الهی به معنای تعالی روح ممتحن است، کسی که در زندگی با آزمون های بزرگتری روبرو می شود از تعالی شخصیت وی حکایت دارد.


حجت الاسلام پناهیان دشوارترین آزمون ها را مربوط به دوران آخرالزمان دانست و ابراز داشت: در روایتی امام صادق (ع) می فرماید که در آخر الزمان چهره منافقان سریع مشخص می شود، از این رو نگران فتنه های آخرالزمان نباشید.


وی با اشاره به دشمنی احمقانه آمریکا با ملت ایران، خاطرنشان کرد: آمریکا با حمق خود و ایجاد ناامنی در منطقه از رهگذر تروریست های داعشی جبهه مقاومت را تقویت و جوانانی مخلص را وارد عرصه نبرد با استکبار کرد.


این پژوهشگر علوم دینی اعتماد به آمریکا را غیر معقول خواند و اظهار داشت: آمریکا دولتی عهد شکن و جنایتکار است، ضرورت دارد با توجه به گذشته و تجربیات فراوان در خصوص آمریکا، به این دولت استکباری اعتماد نکرد.


وی با بیان این‌که مردم لازم است به هر سو که آمریکا فرا می خواند و حرکت می کند، دوری کنند، ابراز داشت: هر کاری که آمریکا از آن عصبانی می شود صحیح است و باید انجام گیرد، اگر من آخوند و روحانی به سمت آمریکا رفتم باید ترد شود.


مشاور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ادامه داد: آمریکا به هرگروهی وارد شود نفوذی های خود را در آن گروه داخل خواهد کرد، اگر کسانی این سخن را به خود می گیرند لازم است کاری کنند که مورد اتهام قرار نگیرند./854/202/ب3

 

ارسال نظرات