۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۳۲۵۵۲۷
مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی:

تحقق شعار سال نیازمند برنامه ریزی اصولی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی با تأکید بر این که تنها سلاحی که دشمن می تواند اکنون از آن استفاده کند، مشکلات اقتصادی است، گفت: شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل منافاتی با پرداختن به سایر موضوعات ندارد.
حجت الاسلام محمد نظري مدير حوزه هاي علميه کاشان

حجت الاسلام رضا محمد نظری، مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که موقعیت شناسی از ویژگی های یک رهبر هوشمند است، گفت: تنها سلاحی که دشمن می تواند اکنون از آن استفاده کند، مشکلات اقتصادی است.

 

وی افزود: حل مشکلات اقتصادی از طریق مقاومت و روحیه بخشیدن و ایده های نو، موجب خلع سلاح دشمن می شود.

 

حجت الاسلام محمد نظری با تأکید بر این که دشمن با تمام امکانات موجود به میدان می آید، افزود: شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل منافاتی با پرداختن به سایر موضوعات ندارد.

 

مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی با بیان این که اکنون راه حل در برطرف شدن مشکلات اقتصادی است، ابراز کرد: مقاومت و طرح های مقاوم سازی می تواند موجب رهایی از وابستگی شود.

 

وی با تأکید بر این که شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه و حساب شده است، گفت: پسوند اقدام و عمل شعار سال می تواند مؤثر باشد تا سرگرم شعار صِرف نباشیم.

 

به گفته وی، در دنیای امروز، سرعت حرف اول را می زند و برخی از کشورها با تأخیر یک دقیقه ای در عملی کردن تصمیمات خود، متضرر می شوند.

 

حجت الاسلام محمد نظری با اشاره به این که احیای شعار سال و عملی کردن آن بسیار حیاتی است، گفت: توجیه شدن مردم درباره این که با مقاومت پیروز می شوند و افتخار کسب می کنند، بسیار سازنده است.

 

مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی یاد آور شد: برنامه ریزی اصولی سازمان ها و ارگان های نظام در عملیاتی کردن شعار سال بسیار حائز اهمیت است./1307/302/ب1

ارسال نظرات