۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۳۲۵۵۷۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با سلطه آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد و اعتماد به آمریکا، اعتماد به خانه عنکبوت است، گفت: برای مقابله با دشمنان باید قدرت اقتصادی محکم و اقتصاد مقاومتی گسترش یابد.
عکسي از اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت‌الاسلام غلامرضا کاوه، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع اعضای ستاد نماز جمعه محمودآباد با گرامیداشت ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب ماه بزرگی است که ماه ورود به ماه شعبان و رمضان است و باید از برکات آن استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به این‌که تقوا زمینه ضمانت اعمال را فراهم می‌کند، تصریح کرد: اگر اهل تقوا باشیم و عوامل الهی را زمین نگذاریم و خود را آلوده نکنیم آن وقت خداوند ما را ضمانت می‌کند و به سمت چیزهایی که دوست داریم هدایت و روزی را می‌دهد.

 

امام جمعه موقت محمودآباد با بیان این‌که نیروهایی که از آب، خاک، ملیت و بنیان‌های اعتقادی این ملت دفاع می‌کنند همیشه باید مورد حمایت این ملت باشند، افزود: در طول انقلاب اسلامی مردم حامی نیروهای مسلح هستند و رابطه‌ای برادرانه با آنها دارند و نیروهای مسلح هم خود را مدافع حقوق ملت و پاسدار استقلال و آزادی ملت دانسته و می‌دانند.

 

وی خاطرنشان کرد: چیزی که دشمنان اسلام همواره درصدد تضعیف آن هستند و هرگز نمی‌خواهند ملت‌هایی که این نیروها را دارند از تسلیحات نظامی، قدرت مقام و اقتدار برخوردار باشند و این روش را با ترفندهای مختلف دنبال می‌کند و هرگز از این کار دست برنمی‌دارد.

 

حجت الاسلام کاوه با بیان این‌که دشمن همیشه کار خود را دنبال می‌کند و ناامید نمی‌شود، ادامه داد: دشمن در میز مذاکرات از برجام دو، سه و دفاعی صحبت به میان می‌آورد و به‌دنبال حذف توان موشکی کشور هستند که نه تنها فرمانده کل قوا بلکه همه فرماندهان نیروهای مسلح پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی دشمنان دادند.

 

امام جمعه موقت محمودآباد با تاکید بر این‌که فرماندهان نظامی ایران اعلام کردند که توان موشکی خط قرمز نظام است و هرگز برجام دفاعی نداریم، گفت: هرگز در زمینه تقویت نظام دفاعی و موشکی خودمان عدول نمی‌کنیم و به هیچ عنوان این موضوع غیرقابل مذاکره است و این چیزی است که خواسته ملت است و در برابر تهدیدات دشمنان باید از قدرت شایسته و بایسته‌ای برخوردار باشیم.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد و اعتماد به آمریکا، اعتماد به خانه عنکبوت است، گفت: برای مقابله با دشمنان باید قدرت اقتصادی محکم و اقتصاد مقاومتی گسترش یابد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک کشور مقتدر در عرصه بین المللی تبدیل شده است، بیان داشت: غربی ها به ویژه آمریکایی ها باید بدانند که ایران امروز با سال های ابتدایی پیروزی انقلاب بسیار تفاوت دارد.

 

وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه عرصه نظامی، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند با کوچک ترین حرکتی پاسخی کوبنده به آنها خواهیم داد.

 

امام جمعه موقت محمودآباد با بیان این که تهدید های دشمنان علیه ایران اسلامی دیگر کارساز نیست، ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی است که هیچ کشوری توان مقابله با آن را ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در سایه توکل به خدواند متعال، تبعیت از ولایت فقیه و تلاش و پشتکار بسیجیان، بدون توجه به تهدیدهای پوشالی و توخالی دشمنان، با صلابت و اقتدار و تا رسیدن به قله های افتخار راه خود را ادامه خواهد داد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که غرب هر روز در حال افول است، بیان داشت: امروز دیگر غرب همانند چند دهه اخیر قادر به زورگویی در دنیا نیست، چون ملت های دنیا به برکت انقلاب اسلامی بیدار و هوشیار شده اند.

 

حجت الاسلا م کاوه تصریح کرد: نظام اسلامی به ایستادگی در برابر توطئه های آمریکا و ایادی استکبار جهانی می پردازد که باید بدانیم ایادی استکباری به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند.

 

وی با بیان این که آمریکا به دنبال راهبردی برای نفوذ به کشور است، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند تا با نفوذ فرهنگی برای استحاله جبهه انقلابی گام بردارند که همگان باید هوشیار و مراقب باشند./950/202/ب1

ارسال نظرات