۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۲۵۵۹۵
رییس شورای شهر تهران:

قدرت دفاعی سبب عزت ما در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شهر گفت: کشور ما باید به لحاظ دفاعی بسیار قوی باشد زیرا در این صورت است که می‌توانیم به خواسته‌های خود در دنیا دست پیدا کنیم.
مهدي چمران رييس شوراي اسلامي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران رییس شورای شهر، امروز دوشنبه 30 فروردین با شرکت در یادواره شهدای دانشجوی رسانه ملی که در سالن اجتماعات دانشگاه صداوسیما برگزار شد، گفت: زمانی بنی امیه تلاش کردند که نام و اثری از ائمه معصومین و حرم آنها باقی نماند اما به خواست خداوند به اهداف خود دست پیدا نکردند.

 

وی افزود: بنی امیه قصد داشتند که هر آنچه از اسلام باقی مانده را نیز نابود کنند تا بتوانند به شکل پادشاهان روم حکومت کنند به همین دلیل دین را به بازی گرفته بودند.

 

رییس شورای شهر با اشاره به این که حرم ائمه معصومین(ع) و ولایت تنها نمی‌ماند، عنوان کرد: اگر چه بنی‌امیه تلاش کردند که مردم را از اهل‌بیت(ع) دور کنند اما بودند کسانی که به قیمت از دست دادن جان خود به زیارت امام حسین(ع) می‌رفتند، که امروز نیز در زیارت اربعین حسینی این عشق و علاقه به امام حسین(ع) تجلی پیدا کرده است.

 

چمران با اشاره به اینکه انقلاب ایران اسلامی به رهبری حضرت امام راحل و شهدای عزیز به پیروزی رسید، اظهار داشت: امروز کشورهایی همچون لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و یمن به تأسی از این انقلاب به مقابله با دشمنان اسلام پرداخته و به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

 

وی با اشاره به خباثت دشمنان در حق مسلمانان، گفت: امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل با پول ملوک نفرین شده عرب در منطقه غرب آسیا مسلمان کشی راه انداخته است.

 

رییس شورای شهر با اشاره به اینکه برخی جوانان اروپایی فریب اسلام دروغین وهابیت را خورده و به گروه های تکفیری داعش می‌پیوندند، بیان داشت: کشتن این جوانان فریب خورده بسیار سخت است اما این همانند شمشیری است که امیرمومنان علی(ع) بر سر خوارج فرود آوردند.

 

چمران افزود: اگرچه خداوند حفاظت از دین خود را ضمانت کرده است اما دفاع از اسلام برای رزمندگان ما افتخار بزرگی است که امروز مدافعان حرم به این سعادت دست پیدا می‌کنند.

 

وی گفت: امروز ما در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با دشمنی مواجه هستیم که باید به مقابله بپردازیم که در این زمینه می شود از طریق هنر هویت خود را زنده نگه داشت.

 

رییس شورای شهر در پایان ابراز کرد: کشور ما باید به لحاظ دفاعی بسیار قوی باشد زیرا در این صورت است که می‌توانیم به خواسته‌های خود در دنیا دست پیدا کنیم./807/202/ب1

ارسال نظرات