۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۳۲۵۶۶۸
حجت الاسلام پناهیان:

نیازمند فرهنگ‌سازی برای یاری امام زمان هستیم

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با بیان این‌که امروز نیازمند فرهنگ‌سازی برای یاری از امام زمان(عج) هستیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون با اقتدار در برابر قدرت های جهان ایستاده و حفظ این مساله نیازمند پرورش اخلاقی است که بتواند این قدرت را به اوج خود برساند.
حجت الاسلام پناهيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، مشاور رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها امروز در مراسم جشن ولادت امام جواد(ع) در مسجد خان شهرستان مراغه، اظهار داشت: یاری رساندن به امام زمان(عج) لازمه ادامه پیروزی در جامعه کنونی است.


وی با بیان این‌که مردم ایران اسلامی در ایام عزاداری ماه محرم، زمان جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اسلامی یاوری از امام مظلوم را نشان داده اند، افزود: امروز نیز باید با اخلاق پشتیبانی از امام مقتدر را در جامعه نهادینه کنیم، در حقیقت پشتیبانی از امام مظلوم اساس سعادت انسانی بوده که شیعیان همیشه در باورها و آموزه های خود به این نکته توجه کرده اند.


مشاور رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها ادامه داد: اسلام دین سعادت انسانی و ظهور امام زمان(عج) نیز آخرین مکتب برای رسیدن به این سعادت بوده که این حضرت با اقتدار و قدرت حکومت خود را آغاز می کند، برای پشتیبانی از امام حجت باید اخلاق اقتدار و قدرت بین مردم تبیین شود.


حجت الاسلام پناهیان با بیان این‌که امروز نیازمند فرهنگ‌سازی برای یاری از امام زمان(عج) هستیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون با اقتدار در برابر قدرت های جهان ایستاده است، حفظ این مساله نیازمند پرورش اخلاقی است که بتواند این قدرت را به اوج خود برساند.


مشاور رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با اشاره به تفاوت های یاری از امام مقتدر و امام مظلوم ادامه داد: یاری کردن امام مقتدر و فداکاری در راه او سخت تر از حمایت از امام مظلوم است، چراکه در زمان امام مقتدر، سهم طلبی و سودبردن از این منافع سدی در برابر برخی افراد است.


حجت الاسلام پناهیان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح نقش دین در دنیای مردم گفت: دین آبادکننده حیات انسان است، ولایت نیز بدون این‌که از کسی حق بیمه بگیرد، جامعه و استعدادهایش را بیمه می‌کند، بنابر این پشتیبانی از ولایت لازمه سعادت دنیا و آخرت مردم جوامع است.


وی با بیان این‌که باید به جای شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه شعار مرگ بر نادانی سر داده شود، افزود: نباید انقلاب را فقط به آرمان‌ها محدود کرد، لازم است جان خود را در مرکزیت راه اسلام قرار دهیم، زیرا ایمان مصداق بارز جلا دادن به قلب است./935/202/ب1

ارسال نظرات