۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۳۲۵۷۲۱
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

حفظ بصیرت و روحیه انقلابی دو ویژگی مهم در پیشرفت طلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه حفظ بصیرت و روحیه انقلابی دو ویژگی مهم در پیشرفت طلاب است، گفت: طلاب همواره مطیع ولی فقیه و رهرو ائمه اطهار باشند.
حجت الاسلام موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه گذشته با حضور در همایش طلاب و روحانیان مبلغ و شاغل استان ابراز داشت: ماه رجب و شعبان از ماه های مبارک بوده و بندگان باید در این ماه ها مقدمات ورود به ماه رمضان را با تهذیب نفس فراهم آورند.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: این همایش با هدف تکریم از طلاب و خانواده های مکرم آن ها و آشنایی بیشتر خانواده های طلاب و روحانیان برگزار شد.


حجت الاسلام موسوی بیان داشت: خدمات و تلاش های طلاب به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) باید تجلیل شود و خانواده های طلاب نیز به پاس همراهی با طلاب و تحمل سختی های زندگی طلبگی شایسته تکریم هستند.


وی ادامه داد: امید است این محفل با تقویت روحیه انقلابی طلاب، آن ها را برای مناجات های شعبانیه و تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان آماده کند.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: حفظ بصیرت و روحیه انقلابی دو ویژگی مهم در موفقیت و پیشرفت طلاب است، طلاب باید همواره مطیع ولی فقیه و رهرو ائمه اطهار علیهم السلام باشند.


حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمانشاه نیز ضمن تبریک اعیاد ماضیه، حالیه و آتیه اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با هدف تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب به طلاب و خانواده های آن ها خدمات ارائه می دهد.


مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمانشاه با انتقاد از استقبال کم طلاب و خانواده های آن ها از برنامه های فرهنگی در استان یادآور شد: انتظار می رود طلاب و خانواده های آن ها حضور پر رنگ تری در در برنامه های فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه داشته باشند.


وی بیان داشت: در سال 93 بودجه در نظر گرفته شده برای وام در مرکز خدمات حوزه های علمیه 360 میلیون بود که در سال 94 به 800 میلیون ارتقا یافت.


حجت الاسلام ایرانی با اشاره به برنامه های ویژه مرکز خدمات برای خانواده های طلاب تصریح کرد: کلاس های ورزشی و حرفه آموزی برای خانواده های طلاب در نظر گرفته شده و بودجه آن از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه تقبل شده است اما متأسفانه شاهد استقبال خوبی از سوی خانواده ها نیستیم.


مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: بودجه ای برای خدمات درمانی و پزشکی و بیمه ای و هدیه ازدواج و تولد فرزند و بیمه خودرو برای طلاب وخانواده آن ها در نظر گرفته شده است و اساس کار مرکز خدمات بر تعامل با تمام نهادهای حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران و دایره اهل سنت است و امید است این تعامل به بهترین نحو صورت پذیرد./857/202/ب1

ارسال نظرات