۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۲۵۸۰۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

100 روحانی در سپاه عاشورا فعالیت دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: 670 مربی عقیدتی سیاسی، 550 هادی سیاسی و 100 روحانی در مجموعه سپاه عاشورا فعالیت دارند.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ترتیب یافت، اظهار داشت: امروز سپاه به نهادی کم نظیر در جهان تبدیل شده است؛ همچنانکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران فرمودند؛ اگر سپاه نبود، انقلاب هم نبود.


وی با بیان این‌که آرمان های انقلابی سپاه پاسداران دیگر در مرزهای جغرافیایی ایران محدود نشده است، ادامه داد: سپاه پاسداران از تجهیزات مدرن دفاعی برخوردار است و نیروهای نظامی جوانی دارد، اما ویژگی اصلی سپاه داشتن روحیه انقلابی، جهادی و ولایی است.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که سپاه و بسیج الگوی جوانان عراقی، لبنانی، سوری و یمنی در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: به برکت سپاه و بسیج امروز دشمن دچار انفعال شده است، چراکه سپاه به دور از مصلحت‌اندیشی و محافظه‌کاری به دنبال حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: هم اکنون دوره‌های مختلف تربیت و تعالی برای تمامی پاسداران و فرماندهان سپاه و بسیج به مدت یک هفته برگزار می‌شود و هر هفته جلسات اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزوی برپا است.


حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر این‌که هر پاسدار موظف است یک هفته در طول سال دوره عقیدتی سیاسی را سپری کند، ابراز داشت: علی رغم تمام حرف و حدیث‌های برخی جریانات سیاسی، سپاه خود را هزینه احزاب و جریانات قرار نخواهد داد و چنین حاشیه‌هایی مانع انجام وظیفه اصلی بسیج و سپاه نخواهد شد.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: 670 مربی عقیدتی سیاسی فعالیت دارند که از این تعداد 330 مربی سپاه و 240 مربی بسیج هستند، ضمن این‌که 550 هادی سیاسی که 300 نفر آنان پاسدار و بقیه بسیجی هستند به همراه 100 روحانی در مجموعه سپاه عاشورا فعالیت دارند.


وی در ادامه با بیان این‌که دشمنان به دنبال سپاه‌هراسی در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند سپاه را در پادگان محدود کنند اما طبق اصل 150 قانون اساسی وظیفه سپاه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، دشمنان به علت شکست در سوریه و عراق اکنون به دنبال سپاه هراسی هستند./935/203/ب3

ارسال نظرات