۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۲۵۸۰۷
ظهر امروز برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی مسؤولان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن با اصحاب رسانه

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان برگزاری سی و سومین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه به تبادل نظر درباره برگزاری این مسابقات پرداختند.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست هم‌اندیشی مسؤولان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن با اصحاب رسانه، ظهر امروز سه‌شنبه 31 فروردین با حضور حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، حسن ربیعی، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و صوتی و تصویری در سازمان اوقاف برگزار شد.

 

در این نشست پس از ارائه نظرات خبرنگاران و اصحاب مختلف رسانه‌های جمعی، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، گفت: در سال گذشته وعده‌هایی درباره تغییرات نحوه برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن دادیم که با پیگیری رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ایکنا بخش زیادی از این وعده‌ها عملیاتی شد.



وی افزود: اگر چه هنوز در ابتدای مسیر هستیم اما در هر حال مطالبات و توقعات رسانه‌ها موجب شد تا بتوانیم این مطالبات و توقعات را عملیاتی کنیم.



رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: اگر می‌خواهیم مردم حضور فعالی در مسابقات قرآن داشته باشند و رویدادهای قرآنی را دنبال کنند باید کاری کنیم که آنها احساس نیاز به قرآن پیدا کنند.



وی ادامه داد: امروز مردم نیاز دارند در حوزه سلامت، بهداشت، خوراک و سایر موارد اخبار و رویدادها را دنبال کنند آیا در حوزه قرآن نیز این احساس نیاز را پیدا کرده‌اند.



حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: نیازی که باید به قرآن داشته باشیم و بهره‌وری که باید از قرآن داشته باشیم متأسفانه از این کتاب زندگی‌ نداریم که البته برای این کار نیازمند کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی هستیم.

 

گفتنی است در این مراسم نمایندگان خبرگزاری رسا نیز حضور داشتند و پس از ارائه پیشنهادات خود درباره بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات، از سوی مسؤولان برگزاری مسابقات به دلیل همراهی همیشگی با سازمان اوقاف و امور خیریه مورد تجلیل قرار گرفتند./856/202/ب1

ارسال نظرات