۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۲۵۸۳۰
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

برجام‌های متعدد عقب نشینی در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی گفت: برجام های متعدد عقب نشینی در برابر استکبار است و این در حالی است که قرآن به صراحت می فرماید با کفار و منافقان جهاد کنید.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی منتخب مردم همدان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیان اظهار داشت: افتخار ما این است که تمام نیروهای مسلح برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارند و صیانت از نظام اسلامی و ولایت را وظیفه خود می دانند.

 

وی افزود: جوانان باید از زمان جوانی بنیان نفس خود را با برنامه های توصیه شده از ناحیه معصومین(ع) تزکیه کنند تا توشه ای برای دوران میانسالی و پیری خود آماده کنند.

 

امام جمعه موقت همدان با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران از سوی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: اقدام امام در تأسیس سپاه انقلاب را بیمه کرد و به جرأت می توان گفت که سپاه اگر نبود این انقلاب نبود و در کنار تمام نیروهای نظامی کشور سپاه خوش درخشیده است.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان ابراز داشت: در اداره کشور دو طرز تفکر بسیار مهم وجود دارد که به نوعی مرز انقلابی و غیر انقلابی بودن افراد را روشن می سازد.

 

وی ادامه داد: نخستین طرز تفکر این است که انقلاب با استکبار ستیزی آغاز شد و مردم تا پای جان در مقابل آمریکا مقاومت کردند و اگر استکبار ستیزی نبود این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی بیان داشت: اگر کشور ما شاهد پیشرفت های سیاسی، اجتماعی، دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی شده است مرهون استکبار ستیزی بوده است و نباید گذاشت که این امر در جامعه کمرنگ شود چرا که تفکر امام و رهبری و حوزه های علمیه انقلابی این است و رهبر معظم انقلاب همیشه این تذکر را تکرار کرده است.

 

وی افزود: تفکر دوم این است که ما دیگر خسته شده ایم و 36 سال در فشار بوده ایم و جنگ تحمیلی به کشور فشار زیادی وارد کرد و دیگر باید در مقابل آمریکا کوتاه آمد و باید با مذاکره به دنبال بهبود شرایط  بود و این طرز تفکر کوتاه آمدن و تسلیم شدن در مقابل استکبار است.

 

منتخب مردم همدان در پنجمین دوره مجلس خبرگان یادآور شد: اگر با زیر سوال بردن توان موشکی قدرت دفاعی کشور تضعیف شود گرگ های جهان خوار ما را نابود خواهند کرد و چرا برخی با مطرح کردن برخی امور مهمل خاطر رهبری را مکدر می کنند.

 

وی ابراز داشت: برجام های متعدد عقب نشینی در برابر استکبار است و این در حالی است که قرآن به صراحت می فرماید که با کفار و منافقان جهاد کنید.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم باید مراقب تفکر عقب نشینی باشند البته دشمن می خواست تفکر سازش کار را در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نفوذ دهد که با مقاومت و رهنمودهای رهبری نتوانست./979/202/ب1

ارسال نظرات