۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۳۲۵۹۲۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پویایی جامعه در گرو سلامت جوانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان سلامت را امر مهمی در راستای پیشرفت و تعالی انسان در عرصه های گوناگون بیان کرد و گفت: جوانان برای اثرگذار بودن در جامعه و حفظ جامعه ای پویا باید سلامت خود را حفظ کنند.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در مراسم گرامیداشت هفته سلامت که در مدرسه دخترانه شاهد شهرستان این شهرستان برگزار شد، گفت: پیشرفت، علم، عقل، فکر و تفکر در در سایه وجود سلامت محقق می شود.

 

وی با بیان این که سلامت و امنیت دو نعمت برای انسان است، تأکید کرد: باید قدردان این نعمت ها باشیم چرا که اگر سلامت نباشد زندگی گوارا نیست و سختی ها و مشکلات فراوانی پیش روی انسان قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تأکیدات دین اسلام بر تغذیه حلال و پاکیزه عنوان داشت: این امر در به وجود آمدن سلامت نقش و اهمیت فراوانی دارد.

 

وی اشاره به نقش سلامت در رشد و تعالی انسان و کسب موفقیت در عرصه های گوناگون بیان کرد: سلامت و خوشبختی دنیا و آخرت انسان در گرو جدی گرفتن سلامت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر توجه به سلامت نسل جوان، اظهار داشت: جوانان باید از نظر روحی،‌ معنوی و جسمی سالم باشند.

 

وی در ادامه جامعه سالم را در گرو سلامت جوانان دانست و افزود: سلامت در جوانان موجب پیشرفت تعالی و داشتن جامعه‌ای پویا می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: سلامت نسل جوان مهم ترین عامل در تحصیل و شکوفایی استعداد این نسل برای نقش آفرینی در جامعه است.

 

وی نسل جوان را آینده سازان جامعه خواند و تأکید کرد: برای مفید بودن در جامعه و انجام وظایف خویش باید قدر فرصت هایی که در اختیار دارید را بدانید و شکرگذار نعمت سلامت باشید.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های صحیح و منسجم در حفظ سلامت جوانان، گفت: انتظار می رود مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشند./9459/202/ب2

ارسال نظرات