۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۲۵۹۳۷

نخسین جلسه مدیران حوزه علمیه استان بوشهر در سال 95 برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه مدیران حوزه علمیه استان بوشهر در سال 95 با حضور مدیر، معاونان و مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد.
 جلسه مديران حوزه علميه استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نخستین جلسه مدیران حوزه علمیه استان بوشهر در سال 95 با حضور مدیر، معاونان و مدیران مدارس علمیه استان صبح امروز برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان به بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده در بحث تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه و مدیران مدارس علمیه استان نیز به اهم فعالیت های خود در بحث تبلیغات پذیرش پرداختند.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با توجه به نزدیک بودن ایام اعتکاف جهت استفاده طلاب از این برنامه معنوی با مدیران مدارس هماهنگی و برنامه ریزی هایی داشتند.

 

حجت الاسلام سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر که به عنوان مهمان ویژه در این نشست حضور داشت ضمن بیان اهم فعالیت های این اداه جهت هماهنگی و تعامل بیشتر با حوزه علمیه استان پیشنهاداتی را ارائه کرد.

 

پیش بینی و برنامه ریزی جهت مصاحبه و تحقیق از طلاب جدیدالورود از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به صورت تفصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

همچنین حجت الاسلام بردستانی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر جهت ارتقای طرح بینات به بیان مطالبی پرداخت و معاون آموزش حوزه علمیه استان نیز در مورد میزان تعطیلات و یافتن راه کارهایی برای کاهش این تعطیلات نکاتی را عنوان کرد./833/203/ب1

ارسال نظرات