۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۳۲۶۰۴۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنان به دنبال محدود کردن سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی پادگانی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی ایران را محدود کردن سپاه به عنوان یک نیروی پادگانی دانست و گفت: تأثیر و نقشی که سپاه پاسداران در منطقه و تحولات آن دارد، موجب شده تا دشمنان نظام از هر راهی برای ضربه به این نهاد انقلابی بهره جویند.
نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا در تبريز

حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار داشت: این هفته از 11 اردیبهشت آغاز و تا هفدهم ماه جاری با ویژه برنامه های مختلف پیگیری خواهد شد.


به گفته وی شهید مطهری؛ ضرورت تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری؛ رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی، شهید مطهری؛ ابعاد و مؤلفه های تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری؛ مفهوم و چیستی اقتصاد، شهید مطهری؛ آثار و نتایج تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری؛ فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی و شهید مطهری؛ نقش مسؤولان، مردم و خانواده ها در تفکر و عمل انقلابی عناوین این هفته خواهند بود.


حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال مفهوم‌شناسی، اهمیت، ضرورت، آثار و کارکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواهیم بود، گفت: تجلیل از شهدای عقیدتی سیاسی، فرماندهان و مربیان نمونه و ده‌ها برنامه دیگر از مهم ترین برنامه های بزرگداشت این هفته است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران به دنبال سپاه‌هراسی در منطقه و جهان هستند، خاطرنشان کرد: تأثیر و نقشی که سپاه پاسداران در منطقه و تحولات آن دارد، موجب شده تا دشمنان نظام از هر راهی برای ضربه به این نهاد انقلابی بهره جویند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی راهبرد دیگر دشمنان انقلاب اسلامی ایران را محدود کردن سپاه به عنوان یک نیروی پادگانی دانست و تصریح کرد: طبق اصل 150 قانون اساسی ماموریت اصلی سپاه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و این وظیفه محدود در مرزهای جغرافیایی ایران نیست.


حجت الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: افتخار سپاه و بسیج؛ ولایت مداری و ولایت پذیری پاسداران و بسیجیان است، امروز نیروهای مخلص و جان بر کف سپاه آماده اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهاد در عرصه های مختلف هستند، چرا که روحیه دینی، انقلابی، جهادی و شهادت طلبی از ویژگی های پاسداران است.


وی بصیرت و دشمن شناسی را از دیگر شاخص‌های بسیجیان و پاسداران دانست و اظهار داشت: امروز سپاه به برکت رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای و با برنامه های هدفمند و منظم عقیدتی سیاسی از آمادگی معنوی و روحیه مکتبی و دشمن شناسی برخوردار است./935/303/ب2

ارسال نظرات