۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۳۲۶۰۷۳
قائم‌ مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهدای مدافع حرم از مرزهای اعتقادی ما دفاع می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز شهدای مدافع حرم از مرزهای مقاومت و اعتقادی ما دفاع می‌کنند و سبب امنیت کشور هستند.
انصاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محسن انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور امروز در مراسم پدران آسمانی که با حضور خانواده معزز شهدا و مسؤولان کشوری و لشکری در بهشت‌زهرا(س) برگزار شد، گفت: انقلاب ما مدیون رهنمودهای امام راحل و خون شهدا است.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مراسمی عنوان کرد: در دنیا مراسمی به این زیبایی وجود ندارد زیرا مادران و پدرانی که فرزندان خود را در مکتب عاشورایی تربیت‌کرده و در راه صیانت از اسلام آنها را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرده باشند وجود ندارد.

 

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور با اشاره به اینکه شهدا در دفاع از مکتب ولایت جان خود را نثار کردند، اظهار داشت: شعار ما این است که راه شهدا ادامه دارد و خاموش شدنی نیست زیرا راه آنها مشعلی فروزان است که تا زمان ظهور ولی‌عصر(عج) باقی خواهند ماند.

 

انصاری درباره تشکل پدران آسمانی بیان داشت: 10 سال گذشته این تشکل مردم‌نهاد شکل گرفت تا فرزندان شهدا با راه پدران خود بیشتر آشنا شوند.

 

وی افزود: تشکل پدران آسمانی که در سراسر کشور ایجاد شده است سبب استقامت، شجاعت، دین‌داری و الگوبرداری از شهدا شده است.

 

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور با اشاره به شهدای مدافع حرم ابراز کرد: امروز شهدای مدافع حرم از مرزهای مقاومت و اعتقادی ما دفاع می‌کنند و سبب امنیت کشور هستند./813/202/ب1

ارسال نظرات