۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۲۲۷۵۸
در شب وفات حضرت زینب؛

شهدای مدافع حرم مهمان بارگاه منور امام رضا شدند

مراسم شب وفات حضرت زینب کبری همراه با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان مدافع حرم در بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم شب وفات حضرت زینب کبری(س) با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، خانواده های معظم شهدا، 800 نفر از اعضای لشکر فاطمیون زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 

فضای حرم مطهر رضوی ضمن عطرآگین شدن از وجود پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) سراسر از حزن و اندوه عقیله بنی هاشم(س) بود.

 

پیکر پاک اسد الله حسینی، مرتضی رجبی و کاظم توسلی شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در شب وفات آن بانوی مکرمه میزبان بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) بودند.

 

سخنرانی حجت السلام محمد مهدی ماندگاری، مرثیه سرایی و ذکر مصیبت از سوی میثم مطیعی ذاکر اهل بیت(ع) برنامه های این مراسم بود که در رواق امام خمینی همراه با پخش صوت سراسری در اماکن متبرکه رضوی برگزار شد.

 

در این برنامه حجت السلام محمد مهدی ماندگاری ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت بانوی بزرگ کربلا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: امروز مولود نامشروع استکبار جهانی، تکفیری های داعش هستند که به نام دین ظهور کرده و تیشه به ریشه دین خدا می زنند.

 

وی افزود: این شهدا فقط مدافع حریم حرم نیستند بلکه مدافع دین اسلام هستند و مسلمانان در همه عالم باید به مقام والای شهدای گرانقدری که جان در دست گرفته اند و برای دفاع از اسلام ناب، قرآن و اهل بیت(ع) عازم عراق و سوریه شده اند، احترام بگذارند.

 

حجت الاسلام ماندگاری به نقل ازرهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند که در سوریه و عراق مقابل تکفیری ها داعش مقاومت کنند باید امروز در همدان و کرمانشاه با دشمنان می جنگیدیم.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سه سال شعار سال را اقتصاد مقاومتی می نامند، گفت: امروز دشمنان می دانند که در جنگ سیاسی و نظامی نمی توانند ما را شکست دهند و چندین سال است که جنگ فرهنگی و اقتصادی راه انداخته اند و ما باید با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی به مقابله با آنها و مصون سازی کشور خود بپردازیم./101/1308/ب1

 

ارسال نظرات