۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۴۲۲۸۲۵

بررسی اهميت رازداري در رادیو معارف

بررسی پيامدهاي افشاي اسرار خانوادهسمان خانواده» در برنامه پرسمان خانواده و بازديد اعضاي اتحاديه طلاب آفريقايي از راديو معارف از عناوین خبرهای رادیو معارف است.
برنامه «پرسمان خانواده«

به گزارش خبرگزاری رسا، بررسی پيامدهاي افشاي اسرار خانوادهسمان خانواده» در برنامه پرسمان خانواده و بازديد اعضاي اتحاديه طلاب آفريقايي از راديو معارف از عناوین خبرهای رادیو معارف است.

 

 

اهميت رازداري در پرسمان خانواده

راديو معارف در برنامه «پرسمان خانواده» مخاطبان را با پيامدهاي افشاي اسرار خانواده آشنا مي كند.

 

برنامه «پرسمان خانواده» با هدف بهبود روابط عاطفي زوجين به تبيين جايگاه و نقش زن و مرد در تحكيم بنيان خانواده مي پردازد .

 

حجت الاسلام  محسن عباسي كارشناس مباحث خانواده و تربيت ديني در اين برنامه مرز رازداري و پنهان كاري را براي مخاطبان بويژه زوج هاي جوان مشخص مي كند و در ادامه از نقش و اهميت مشاوره با افراد خبره و آگاه در رفع مشكلات زناشويي سخن مي گويد.

 

برنامه «پرسمان خانواده» با تلاش گروه فرهنگ و جامعه به تهيه كنندگي حميد عليخاني و اجراي مرتضي بهرامي خشنودي يكشنبه‌ها ساعت 18 تا 19 از راديو سراسري معارف پخش مي شود.

 

بازديد اعضاي اتحاديه طلاب آفريقايي از راديو معارف

اعضاي اتحاديه طلاب آفريقايي از كشورهاي نيجريه و كنيا با حضور در راديو معارف از بخش هاي مختلف اين رسانه ديني بازديد كردند.

 

روحانيان و طلاب آفريقايي با مديران گروه‌هاي برنامه ساز و دست اندركاران راديو معارف گفت‌و‌گو كردند و با روند توليد برنامه هاي معارفي آشنا شدند./998/د102/ی

ارسال نظرات