۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۲۳۰۱۴
فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه به قدرت ایمان و بصیرت مجهز است

سردار کریمیان با بیان اینکه سپاه به قدرت ایمان و بصیرت مجهز است، گفت: صرف داشتن تجهیزات نظامی و دفاعی نمی تواند عامل برتری و ایستادکی در برابر دشمنان به ظاهر ابر قدرت باشد.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، امروز در همایش بصیرتی بسیجیان با تأکید بر اهمیت ولایت‌مداری در برهه های حساس تاریخی، اظهار داشت: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد مقاومتی، نباید مورد غفلت واقع شود.


وی افزود: وجود منابع عظیم انرژی، معادن، منابع خدادادی، جمعیت جوان و وسعت متناسب و همچنین رشد فزاینده‌ زیر‌ساخت‌ها، دانش و فناوری، عرصه‌های صنعتی؛ توانمندی‌ها و استعدادهای اقتصادی کشور را نشان می‌دهد و باید اقتصاد به عنوان بدنه‌ این نظام که همان تولید ملی است به عنوان موتور محرکه‌ این بدنه عمل ‌کند و ضامن پایداری و افزایش توان کشور باشد.


فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ایستادگی 37 ساله نظام در مقابل تهدیدهای مستقیم و چند وجهی دشمنان، در کنار ضعف‌های درونی، بیان‌کنند‌ه‌ وزن بیشتر قوت‌ها و توانمندی‌های ذاتی این نظام در محدوده‌ی فرصت‌های محیطی است که باید از این فرصت ها در جهت رفع تهدیدات با اتکا به اقتصادمقامتی و مقام سازی اقتصاد، بیشترین استفاده ابزاری را داشته باشیم.


سردار کیمیان ایمان و باورهای دینی را شاخصه اصلی سپاه دانست و اظهار داشت: صرف داشتن تجهیزات نظامی و دفاعی نمی توان در برابر دشمنان به ظاهر ابر قدرت ایستاد و اصلی ترین عامل برترساز سپاه، ایمان و داشتن باورهای دینی و تاسی به فرهنگ عاشورایی و علوی است که باید هر چه بیشتر تقویت شود.


وی با تشریح فعالیت های سپاه عاشورا در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و روشنگری یکی از اولویت های سپاه پاسداران است و در همین راستا طرح صالحین اجرایی شده که بیش از ۲۶ هزار و ۵۰۰ حلقه تربیتی در استان آذربایجان شرقی سازماندهی شده است.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که یک میلیون و ۱۸۰ هزار نفر در استان آذربایجان شرقی عضو بسیج هستند که ۴۵۰ هزار نفر از آن ها عضویت فعال دارند، گفت: گردان های امام حسین(ع) با استفاده از دکترین نبرد ناهمتزار و تاکتیک دفاع موزائیکی، آماده پاسخ به تهاجم دشمنان در هر لحظه از شبانه روز هستند.


سردار کریمیان با اشاره به این‌که سال گذشته ۴۷ هزار نفر از استان آذربایجان شرقی برای بازدید مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور اعزام شدند، افزود: احداث خانه عالم، حوزه علمیه، خانه بهداشت، ساخت مسجد، کمک به طرح های نهضت سوادآموزی، برپایی بیمارستان صحرایی و ... در طول سال گذشته در راستای احداث پروژه های محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان اجرا شد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات