۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۴۲۳۰۹۸
عارف در شهرستان اهر: 

حضور مردم در انتخابات سبب ايجاد انگيزه مضاعف براي خدمتگزاران می شود

ریيس شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان كشور گفت: مجلس به عنوان خانه ملت بايد مجلسي پاسخگو باشد تا در راستاي سياست‌هاي عالي نظام در راستای تحقق خواسته هاي مردم گام بردارد.
محمد رضا عارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدرضا عارف، رئيس شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان كشور عصر امروز در جمع مردم شهرستان اهر که برای حمایت از نامزد اصلاح طلب راه یافته به دور دوم انتخابات به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، اظهار داشت: رفع معضل بيكاري، مشكلات اقتصادي و معيشت مردم از دغدغه هاي اصلي اصلاح طلبان است.


وی با بیان این‌که اصلاح‌طلبان به دنبال موج امید در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: مجلس دهم با برنامه ريزي لازم و همراهي دولت، گام هاي اساسي در راستاي رفع اين مشكلات بردارد، به یقین رسیدن دولت به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند مجلسی هوشیار و منطقی است.


عارف با اشاره به مشی اصلاح طلبی در انتخابات گفت: اصلاح‌طلبان مي‌خواهند الگوي رفتاري كه در انتخابات 92 از خود نشان دادند تداوم يابد كه خوشبختانه گام دوم را در انتخابات مجلس با همراهي مردم بزرگوار كشورمان با موفقيت برداشته‌اند و در مرحله دوم مجلس دهم تكميل مي‌كنند.


منتخب مردم تهران در مجلس دهم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور عاقلانه و حداکثری مردم در انتخابات دهم اردیبهشت، گفت: لزوم حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‎هاي راي در مرحله دوم انتخابات بیش از گذشته احساس می شود، اين حضور سبب ايجاد انگيزه مضاعف براي خدمتگزاران است.


عارف با بیان این‌که مردم نیازمند مجلس آگاه، به دور از افراطی گری و ناظر به عملکرد مسؤولان و دولتمردان هستند، گفت: مجلس بعنوان خانه ملت بايد مجلسي پاسخگو باشد تا در راستاي سياستهاي عالي نظام و خواسته هاي بحق مردم گام هاي عملي بردارد.


رئيس شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان كشور با اشاره به این‌که مردم آذربایجان همواره در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور در خط مقدم حضور داشته اند، گفت: با بهره مندي از نظرات مردم راهكارهاي مناسب براي رفع مشكلات و توسعه منطقه ارسباران عملياتي شود./935/پ203/ج1

ارسال نظرات