۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۲۳۱۵۳
آیت الله علما:

عدالت محوری، فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه انسان ها با مراجعه به قرآن و آموزه های اسلامی عدالت محوری را می آموزند، گفت: همین دیدگاه عدالت محوری فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز در جمع مدیران و کارکنان ادارات استان در مسجد دانشکده داروسازی کرمانشاه با دعوت مردم به تقوای الهی ابراز داشت: دین اسلام مردم را به دوری از گناهان و توجه به معنویات و نیکی ها دعوت کرده است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: انسان به عنوان اشرف مخلوقات باید از استعدادها و ظرفیت های وجودی خود در راه تعالی شخصیتی و ارتقای کیفیت زندگی خود بهره ببرد.


امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: مهم ترین اقدام در زندگی افراد بهره گیری از اعمال نیک و خیر در جهت پربارتر نمودن توشه آخرت خود است زیرا در روز رستاخیز هر کس به اندازه اعمال خود پاداش می گیرد و یا عقاب و مجازات می شود.


آیت الله علما اظهار داشت: انسان ها با مراجعه به قرآن کریم صراط مستقیم زندگی و عدالت محوری را فرا می گیرند و همین دیدگاه عدالت محوری فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: تلاش در نظام جمهوری اسلامی رنگ و بوی الهی داشته و بر مبنای خدمتگزاری به دین صورت می گیرد زیرا برای هر گونه اهمال و کوتاهی در انجام وظیفه، باید در محضر خداوند سبحان حاضر شده و پاسخگو بود.


امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: مردم با نیات الهی و با قصد قربت، اعمال خود را اصلاح کنند زیرا این عمل موجب سعادت اخروی آن ها شده و به علاوه زندگی اجتماعی را نیز اصلاح خواهد کرد.


آیت الله علما در پایان گفت: هر گاه مردم از مسائل دنیوی به خاطر آخرت چشم پوشی کردند زمینه شکوفایی نظام و تعالی شخصیتی افراد بوجود آمده و جامعه ای آرمانی شکل می گیرد./202/857/ب1

ارسال نظرات