۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۴۲۳۱۶۴

آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزوی در آمل برگزار می شود

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزوی همزمان با سراسر کشور در آمل برگزار می شود، گفت: 80 شرکت کننده جهت ورود به مراکز تخصصی در این آزمون حضور دارند.
حوزه علمیه ‌آمل آزمون

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، اظهار داشت: آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزوی در آمل برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این آزمون در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه و از ساعت 9 صبح در حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام براری با اشاره به این که آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزوی همزمان با سراسر کشور در آمل صورت می گیرد، گفت: 80 شرکت کننده جهت ورود به مراکز تخصصی در این آزمون حضور دارند.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی و بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در دو رشته تفسیر و کلام با حضور حدود 60 دانش پژوه فعالیت می کند.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حوزه های علمیه می‌ توانند نقش والایی در معرفت افزایی جامعه داشته باشند. 

 

حجت الاسلام براری با اشاره به این که حوزه‌های علمیه در تاریخ همواره از جایگاه والایی برخودار بوده‌اند، افزود: حوزه و روحانیت امروز به عنوان ادامه دهندگان مسیر ائمه معصومین(ع) نقش مهمی در ترویج اسلام ناب بر عهده دارند.

 

وی حوزه‌های علمیه را مرکز پرورش عالمان دینی دانست و با بیان این که این مرکز دینی به عنوان یکی از بازوان اصلی انقلاب و نظام رسالت سنگینی در پرورش شخصیت های برجسته بر عهده دارد، افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره از نقش حوزه و روحانیت هراسان بوده اند و به ویژه درسه دهه اخیر از هر فرصتی برای خدشه‌دار کردن این جایگاه استفاده کرده اند.

 

معاون حوزه علمیه آمل حوزه و روحانیت را پیشگامان اصلی ترویج اندیشه های ناب دینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه همواره در مسیر تقویت اسلام ناب گام برداشته است./1314/302/ب2

عبدالرضا عزیزکمالی
ارسال نظرات