۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۴۲۳۳۳۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

انقلاب اسلامی در سایه جانفشانی سلحشوران عرصه‌های دفاع از حقیقت به ثمر نشست

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به مجاهدت نیروهای اعتقادی و ارزشی برای حراست از انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی در سایه جانفشانی های سلحشوران عرصه‌های دفاع از حقیقت به ثمر نشست.
حجت الاسلام فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام ‌نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر امروز در نشست مطبوعاتی در آستانه هفته عقیدتی، سیاسی سپاه و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در اردبیل، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز به مفاخر و گنجینه‌های ارزشمند شهید و شهادت افتخار می‌کند چرا که به ثمر نشستن انقلاب در سایه فداکاری و جانفشانی سلحشوران عرصه‌های دفاع از حق و حقیقت و شکستن طلسم شیاطین بوده است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی به جهت مجاهدت نیروهای اعتقادی و ارزشی همچون سپاه و بسیج روی پای خود ایستاده و هیچ وقت از سنگر مقاومت و ایثارگری کوتاه نیامده است.

 

حجت الاسلام فیاضی، تصریح کرد: سپاه بدون اینکه وابسته به جناح یا جریان خاصی باشد از اصل نظام اسلامی، خط ولایت و مردم وفادار ایران اسلامی در همه صحنه‌ها دفاع می‌کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان با رد برخی شایعات که سپاه را منتسب به جریان خاصی می‌کنند، گفت: ما حتی در صحنه انتخابات نیز ورود پیدا نکرده و به نفع جریان خاصی اقدامی انجام نمی‌دهیم اما همواره بر اصل مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات و حضور بالنده آنها تاکید داریم.

 

وی از سپاه به عنوان بازوی توانمند مسؤولان اجرایی و دولتمردان توصیف کرد و افزود: قطعاً این نیروی وفادار انقلاب می‌تواند همواره در عرصه‌های سازندگی، دفع تهدیدهای دشمن، تقویت جبهه فرهنگی و اعتقادی و بالا بردن بصیرت و هوشیاری ملت موفق عمل کند.

 

حجت الاسلام فیاضی با گرامیداشت روز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی، سیاسی سپاه و معلم، بیان کرد: منافقان کوردل استاد مطهری را به خاطر اندیشه زلال و روشنگرانه او در تبیین مسیر انقلاب به شهادت رساندند چرا که آنها تاب تحمل اندیشه‌های نورانی برگرفته از تفکر اسلامی را نداشته و ندارند.

 

وی افزود: از 11 تا 17 اردیبهشت ماه هفته عقیدتی، سیاسی سپاه همزمان با هفته معلم گرامی داشته می‌شود که در این ایام نشست‌های بصیرتی با موضوعات مختلف، مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتاب‌خوانی، برگزاری یادواره‌های شهدا و همچنین همایش فرماندهان و فعالان عرصه فرهنگی و عقیدتی نیز برگزار می‌شود تا زمینه برای تبیین تمامی ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی به معنای واقعی به نمایش گذاشته شود./202/937/ب1

ارسال نظرات