۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۲۳۳۳۸
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه شهدای انقلاب و دفاع مقدس است

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت‌مداری و پیروی بی چون و چرا از رهبری جامعه اسلامی، مهم‌ترین شاخصه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.
عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان خراسان شمالی، عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در یادواره شهدای کارگر که هم‌زمان با هفته گرامیداشت مقام کارگر برگزار شد، اظهار کرد: عزت، افتخار، امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی و هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب و استقرار و استحکام نظام اسلامی جان‌های زیادی تقدیم شد، افزود: شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی برای حفظ نظام اسلامی مجاهدت‌های زیادی از خود نشان دادند به همین دلیل نیز برای همیشه تاریخ مایه افتخار ملت ایران هستند.

 

عزیزی با اشاره به اینکه باید راه این شهدا از سوی نسل‌های جدید به صورت عملی تداوم یابد، خاطرنشان کرد: ادامه دادن راه شهدا نباید تنها در حد حرف و شعار باقی بماند بلکه این روحیه باید در عرصه عمل نیز به منصه ظهور برسد.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا ویژگی‌ها و مشخصه‌های مربوط به خود را داشتند، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ولایت‌مداری و پیروی بی چون و چرای آن‌ها از رهبری جامعه اسلامی بود.

 

وی با بیان اینکه سیره شهدا نیز اطاعت محض از ولی فقیه بود، اظهار کرد: سیره جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هم پیروی و اطاعت کامل از فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب است و اگر می‌خواهیم راه این بزرگان را ادامه دهیم باید با تمام وجود گوش به فرمان رهبری باشیم.

 

عزیزی تصریح کرد: به واسطه هدایت‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبری دینی جامعه است که نظام اسلامی در درست‌ترین مسیر هدایت شد و امروز شاهد اقتدار، عزت و اثرگذاری این نظام مقدس در بخش‌های گوناگون هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز شجاعت و درایت رهبر معظم انقلاب در جهان اسلام، بر هیچ کس در دنیا پوشیده نیست، افزود: شجاعت رهبری برگرفته از شجاعت امام خمینی (ره) است که ندای اسلام و آزادی و آزادگی را در دنیا بلند کرد.

 

منتخب مردم شهرستان شیروان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز نیز تنها راه توسعه متوازن و پیشرفت کشور و نیز نجات بشریت از چنگال زورگویان و مستکبران، پیروی از فرهنگ، اخلاق و آرمان شهادت و شهدا است.

 

عزیزی با تأکید بر اینکه ما نیز در داخل کشور باید سیره عملی شهدا را درزمینههای مختلف اجرایی کنیم، اظهار کرد: امروز بهترین روش ادامه راه شهدا و خدمت به آن‌ها در راستای مقابله با زورگویان و مستکبران درزمینهٔ اقتصادی، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی در بخش‌های گوناگون کشور است.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز در چهارچوب حمایت از تولید داخلی و به دست کارگران زحمت‌کش محقق می‌شود، ادامه داد: کارگران نیروهای زیربنایی جامعه اسلامی و رویه اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاتمه تأکید کرد: باید به توان و ظرفیت کارگران به عنوان بازوان کاری کشور توجه بیشتری شده و در راستای تحقق شعار سال از توانمندی آن‌ها استفاده بهتر و مناسب‌تری صورت گیرد./202/9314/ب1

ارسال نظرات