۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۴۲۳۳۵۱
آیت الله علما:

حفظ اتحاد و همدلی جوامع اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان نظام است

آیت الله علما با بیان این‌که دشمنان با کاشتن بذر نفاق و تفرقه قصد تزلزل در نظام ما را دارند، گفت: حفظ اتحاد و همدلی در جوامع اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته و نقشه های شوم آن ها را نابود می کند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه شامگاه سه شنبه به همراه جمعی از مسؤولان با جانباز علیرضا نویدی دیدار کردند.


آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: دفاع از حریم امنیت کشور نیازمند ایثارگری مردان غیور این سرزمین است که خوشبختانه همواره در عرصه های تقابل با دشمنان نظام حاضر هستند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: ایثارگری در راه دفاع از دین و وطن نشان دهنده شخصیت والا و خداشناسی شهدا و جانبازان است و گام برداشتن در این راه به منزله گام برداشتن در راه جلب رضایت خداوند سبحان است.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیدایش به دلیل اتخاذ رویکرد عدالت محور مخالفان بسیاری پیدا کرد و تا زمانی که در راه درست پیش رود دشمنان دست از دسیسه چینی بر نخواهند داشت.


آیت الله علما اظهار داشت: تشکیل گروهک های تروریستی با هدف ایجاد تزلزل و تفرقه در جوامع اسلامی از سوی کشورهای مستکبر جهان صورت گرفت اما این گروهک ها نابود شدنی و حق ماندنی است.


وی در ادامه افزود: حفظ اتحاد و همدلی در جوامع اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته و نقشه های شوم آن ها را نابود می کند زیرا آن ها تنها با کاشتن بذر نفاق و تفرقه قصد تزلزل در نظام را دارند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: اجر و پاداش ایثارگری جانبازان و شهدا در نزد خداوند متعال محفوظ بوده و تنها خداوند سبحان از میزان ایثارگری های آنها آگاه است.

 

لازم به ذکر است جانباز علیرضا نویدی در حمله تروریستی گروهک پژاک از ناحیه دو چشم نابینا و به درجه رفیع جانبازی نایل شد./202/857/ب1

ارسال نظرات