۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۲۳۳۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فتنه‌ گران جایگاهی در دل مردم ولایتمدار ایران اسلامی ندارند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سفر فائزه هاشمی به خرم آباد در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات و با بیان این‌که حضور فتنه گران و ترفند برخی افراد نمی تواند در تصمیم گیری مردم ولایتمدار نقشی داشته باشد، گفت: فتنه‌ گران جایگاهی در دل مردم ولایتمدار ایران اسلامی ندارند.
نماینده ولی فقیه در لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، در رابطه با سفر فائزه هاشمی به خرم آباد، بیان داشت: مردم ولایتمدار این شهر فریب فتنه گران را نمی خورند.

 

وی با بیان این که ولایت در دل‌ و جان مردم لرستان جای دارد، افزود: حضور فتنه گران و ترفند برخی افراد نمی تواند در تصمیم گیری مردم ولایتمدار استان اثرگذار باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در دوره های پیش و حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت مردم لرستان پای صندوق های رأی، عنوان داشت: انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی نیز با حضور آگاهانه مردم سالم برگزار خواهد شد.

 

وی یادآور شد: فتنه ها و نقش بازی کردن فتنه گران در سایه مصالح نظام، ولایت و رهبری خنثی می شود و مردم ولایتمدار لرستان هرگز فریب فتنه گر را نمی خورند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با ابراز تأسف از این که برخی شعار ولایتمداری سر می دهند و از فتنه گران پیروی می کنند، خاطرنشان کرد: این افراد نمی توانند جایگاهی در دل مردم ولایتمدار داشته باشند.

 

وی با تأکید بر ضرورت توجه و آگاهی لازم در جریان انتخابات، عنوان داشت: برای انتخابی آگاهانه و درست باید جبهه ها را بشناسیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: بصیرت لازمه جلوگیری از نفوذ دشمن در دل ها است و موجب می شود در سایه انتخابی آگاهانه از نفوذ دشمن جلوگیری کرد و افکار و جبهه افراد را آشکار ساخت.

 

وی با تأکید بر هوشیاری علیه دسیسه های فتنه گران عنوان داشت: فتنه گران به دنبال نفوذ در دل مردم و جامعه هستند اما کور خوانده اند و بدانند در دل مردم ولایتمدر، بصیر و آگاه جامعه جایی ندارند و نخواهند داشت.

 

امام جمعه خرم آباد بصیرت افزایی را راه مقابله با نقشه های دشمن و جریان نفوذ دانست و بیان داشت: به کوری چشم دشمن و فتنه گران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت کامل و باشکوه چشمگیر برگزار خواهد شد و نقشه های دشمن را نقش برآب می کند./9459/302/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات