۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۲۳۶۰۴
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شاهرود:

مطالبات رهبری قطب‌نمای مردم و مسؤولان است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: مطالبات رهبری قطب‌نمای مردم و مسؤولان در همه امور بوده و بسیج مطیع محض ولایت است.
دیدار کارگران با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و شورای مدیران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ظهر امروز با حضور در پایگاه بسیج ولی‌عصر (عج) حوزه بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا (ع) شاهرود، از نزدیک با فعالیت‌های این پایگاه و مشکلات و موانع آن آشنا شدند.

 

حجت‌الاسلام علی شریفی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این بازدید و در جمع بسیجیان با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند «خوشا به حال بندگان خوب خدا که کار بزرگ خود را کوچک می‌دانند و کار کوچک دیگران را بزرگ می‌بینند و خطای کوچک خود را بزرگ می‌دانند و خطای بزرگ دیگران را کوچک می‌بینند».

 

وی افزود: روی سخن این حدیث گوهربار با بسیجیان است که دارای این ویژگی‌ها هستند و خدا دوستدار آنها بوده و برای همین است که امام بزرگوار آرزو دارد با بسیجیانش محشور شود.

 

حجت‌الاسلام شریفی خاطرنشان کرد: بسیجیان در هر سطحی که باشند، فقط تلاش می‌کنند تا خدمتگزار باشند و به مقام، مال و جاه وابسته نیستند و دوست دارند تمام کارهایشان برای خدا باشد و از ریا و خودبزرگ‌بینی فرار و پرهیز می‌کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به حدیث دیگری از امام صادق (ع) تصریح کرد: امام صادق (ع) در حدیثی می‌فرماید «هر کس چه در دل و پنهان با ولایت انحراف داشته باشد، خدا می‌فرماید ما در کمین او هستیم و با کوچک‌ترین انحراف او را ادب خواهیم کرد» و این بر اهمیت موضوع ولایت تأکید دارد.

 

حجت‌الاسلام شریفی بیان کرد: خط مستقیم ما باید ولایت و قطب‌نمای ما، منویات ولایت باشد و بسیج در این امر مطیع محض ولایت است تا این فرهنگ را در جامعه تعمیم و تعمیق دهد.

 

وی تأکید کرد: خداوند خیر و برکات خود را هر جایی که اتحاد و همدلی وجود دارد، نازل و آفات و بلایا را دفع می‌کند و بسیج این جایگاه رفیع و این مقام والاست که باید استفاده و تلاش کرد از این محل بهره لازم را برد./922/101/ب3

ارسال نظرات