۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۲۳۶۰۷
استاد حوزه و دانشگاه:

پیشرفت های نظام اسلامی عامل هراس ایادی استکباری است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که پیشرفت های نظام اسلامی عامل هراس ایادی استکباری است، گفت: دشمنان نمی خواهند پیشرفت ما را ببینند اما با حضور فرهیختگان در مسیر تعالی قرار داریم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آمل که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار شد اظهار داشت: خیرین گلواژگان محبت و ایثار و شاگرد مکتب دین مبین اسلام هستند که با بهره گیری از عقل و نقل و کتاب گرانقدر قرآن تلاش دارند.

 

وی تصریح کرد: خیرین در معرفت شناسی توحیدی تورق زده و در مکتب خیراندیشی قدم برمی دارند که شاهد حضور گسترده خیرین هستیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که نخبگان گرانقدری در طول تاریخ به این دیار تعلق دارند، گفت: حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی به عنوان افتخارات ارزشمند شهرستان آمل هستند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به سخنی از پیامبر گرامی اسلام تصریح کرد: اگر کسی پا در منبع خیری بگذارد تا زمانی که وجود دارد و آثار و برکات آن به بار می نشیند ثواب آن برای خیرین نوشته می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تفکر خیرخواهی برگرفته از علوم دینی است، تصریح کرد: دین مبین اسلام به کارهای خیریه توجه دارد و اگر عده ای توانایی مالی برای تحصیل ندارند باید یاریگر آنان باشیم.

 

وی افزود: ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد و روز به روز شاهد توسعه کشورمان در ابعاد مختلف هستیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز برکات و دستاوردهای ارزنده ای برای نظام اسلامی وجود دارد که ضرورت دارد قدردان آن باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که پیشرفت های نظام اسلامی عامل هراس ایادی استکباری است، بیان داشت: دشمنان نمی خواهند پیشرفت ما را ببینند اما با حضور فرهیختگان در مسیر تعالی قرار داریم.

 

حسین بیک مهدوی رییس انجمن خیرین مدرسه ساز آمل اظهار داشت: کار خیر در هر مکان و آیینی مورد قبول حضرت حق است که باید در راستای ترویج آن به نحوی شایسته کوشا باشیم.

 

وی تصریح کرد: انجام کارها و فعالیت های خیر ثواب و برکات بسیاری برای انسان دارد که می توانیم از آن در مسیر تعالی خود بهره گیری کنیم.

 

بیک مهدوی تصریح کرد: مجمع خیرین شهرستان آمل با حمایت خیرین در عرصه های مختلف فعالیت گرانقدری دارند که کلنگ زنی بیمارستان شیمی درمانی، سرای مهر و مرکز نگه داری فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست از جمله فعالیت ها است.

 

رییس انجمن خیرین مدرسه ساز آمل ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان نظام اسلامی هستند که باید حمایت های شایسته ای صورت دهیم که فعالیت های خیریه برای مدارس بسیار ارزشمند است.

 

بیک مهدوی افزود: همه فرزندان جامعه به عنوان فرزندان ما هستند که می توانیم سهامدار در امور خیریه باشیم./1314/202/ب3

عبدالرضا عزیزکمالی
ارسال نظرات