۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۲۳۶۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

هدف از اجرای فعالیت های فرهنگی حفظ سلامت روانی جامعه است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان فرهنگ را پایه و اساس هر کشوری عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای فعالیت های فرهنگی حفظ سلامت روانی جامعه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز، در دیدار با امام جمعه شهرستان ازنا گفت: تبلیغات اسلامی دستگاهی فرهنگی مذهبی و در خط مقدم جبهه فرهنگی کشور قرار دارد.

 

وی با بیان این که ترویج و تبیین آموزه های دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی است، افزود: در سایه اجرای برنامه های دینی و فرهنگی به دنبال حفظ بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب های ذهنی هستیم.

 

حجت الاسلام مهدوی همکاری و تعامل نهادهای فرهنگی اجرایی را با تبلیغات اسلامی مهم خواند و گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود می توان در زمینه فرهنگ دینی و قرانی بهره بیشتری برد.

 

وی فرهنگ را اساس و پایه هر کشوری عنوان کرد و گفت: فرهنگ هر جامعه در پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستانخاطرنشان کرد: ما در قالب برنامه های فرهنگی به دنبال حفظ فرهنگ و ارزش های اسلامی و مقابله با ترویج فرهنگ غرب هستیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اعزام مبلغ در مناسبت های گوناگون و اجرای برنامه های فرهنگی عنوان داشت: مهم ترین هدف در اعزام مبلغ آگاه سازی و بصیرت افزایی در جامعه به ویژه بین نسل جوان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

 

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی فعالیت های چشمگیری در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و در عرصه جبهه جنگ نرم انجام می دهد و همواره مورد استقبال نسل جوان بوده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با همدلی بیشتر با دیگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی بتوان در پیشبرد اهداف سازمانی و مطالبات رهبر معظم انقلاب کوشا بود./9459/202/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات