۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۲۳۷۸۶
حجت الاسلام ماندگاری:

بازی دراز محل تجلی بندگی در برابر خداوند است

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه بازی دراز محل تجلی بندگی در برابر خالق متعال است، گفت: اردوهای راهیان نور باید روز به روز با جدیت بیشتر برگزار شود.
ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی کثیری از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در کنار مسؤولان نظامی و انتظامی و دولتی و عموم مردم و علاقمندان به شهدا پیش از ظهر امروز به ارتفاعات بازی دراز صعود کرده و سالگرد این عملیات غرور آفرین را گرامی داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، پژوهشگر حوزه دین و استاد حوزه علمیه در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی دراز ابراز داشت:  بازی دراز محل تجلی بندگی در برابر خالق متعال است.


پژوهشگر حوزه دین بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل ایستادگی در مقابل مستکبران جهان بوده و نشان دهنده معطوف ساختن توجه به رضای الهی است.


استاد حوزه علمیه یادآور شد: ملت ایران با تکیه بر قدرت معنوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب، در مقابل مستکبران ایستادگی کردند و انقلابی را رقم زدند که در جهان موجب رعب و وحشت ابرقدرت ها شد.


حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اظهار داشت: شکل گیری حکومت اسلامی مستلزم ایستادگی کامل در برابر کفر بوده و ملت ها باید بدون هیچ گونه واهمه و ترسی از ابرقدرت های دنیا حکومت مبتنی بر اسلام ناب محمدی را در جهان گسترده سازند.


وی برگزاری اردوهای راهیان نور را حرکت فرهنگی عظیم خواند و گفت: راهیان نور تظاهر بندگی در برابر خالق است و باید روز به روز با جدیت بیشتری بر این حرکت عظیم تمرکز شود تا نسل جوان و نوجوان علاوه بر آشنایی با رشادت های دوران دفاع مقدس، آرمان های اصیل شهدا را تداوم بخشند.


پژوهشگر حوزه دین عنوان داشت: دفاع مقدس میدان آزمایش شجاعت و خلوص نیت رزمندگان بود و شهدا در عملیات های مختلف سربلند و عزتمند از امتحان الهی خارج شدند و مقام رضای الهی را کسب کردند و به عرش الهی راه یافتند.


استاد حوزه علمیه با اشاره به شهدای بازی دراز خاطرنشان کرد: شهدایی همچون شهید شیرودی مظهر بندگی کامل و خالصانه در مقابل پروردگار بودند و بهترین الگوهای زمان هستند.


حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در پایان با اشاره به قیام عاشورا ابراز داشت: قیام عاشورا درس بندگی را به انسان ها آموخت و شهدای دفاع مقدس با زیبایی هر چه تمام تر درس های آموخته از قیام عاشورا را به نمایش گذاشتند./857/202/ب2

ارسال نظرات