۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۴۲۳۸۶۴

مشارکت ۷۰۰ هزار نفری مردم آذربایجان شرقی در مرحله دوم انتخابات

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت:  بیش از 700 هزار نفر از حائزان شرایط رأی دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان شرکت کردند.
سعید شبستری، رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ سعید شبستری، رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی و در جمع خبرنگاران از محل ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات هیأت‌های اجرایی و فرمانداران، رأی‌گیری در حوزه‌های انتخابیه استان به پایان رسیده و تنها در شهر تبریز بر اساس درخواست فرماندار تبریز رای‌گیری تا ساعت 23 و 30 دقیقه ادامه داشت.


شبستری با بیان این که تلاش می‌کنیم در اولین فرصت نتیجه شمارش آرا تجمیع و اعلام شود، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم نتیجه اکثر حوزه‌های انتخابیه تا ساعات اولیه امروز اعلام شود و نتیجه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز تا ظهر اعلام خواهد شد.


وی با بیان اینکه نمایندگان کاندیداها می‌توانند تا پایان شمارش آرا در شعب اخذ رأی حضور داشته باشند، گفت: مرحله دوم انتخابات با آرامش کامل در استان برگزار شد و بیش از 700 هزار نفر از حائزین شرایط رأی دادن در این مرحله شرکت کردند.


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان این که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و باید رفاقت‌ها آغاز شود، افزود: هرکسی را که مردم انتخاب کنند قابل احترام است و بعد از انتخابات همه باید برای خدمت به مردم و اعتلای نظام تلاش کنیم.


شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بعد از انتخابات باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود، از کاندیداها و طرفداران آنها خواست به سلیقه و انتخاب مردم احترام بگذارند./935/203/ب2

 

ارسال نظرات