۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۲۳۸۹۸
پس از شمارش آرا؛

تکلیف ۴ صندلی زنجان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

پس از اتمام رأی گیری در شب گذشته و آغاز شمارش آرای صندوق ها از همان لحظات اولیه، بالاخره صبح امروز نتایج اعلام و تکلیف 4 صندلی باقی مانده زنجان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد که در مجموع پیروزی اصولگرایان را در زنجان به دنبال داشت.
 مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، پس از اتمام رأی گیری در شب گذشته و آغاز شمارش آرای صندوق ها از همان لحظات اولیه، بالاخره صبح امروز نتایج اعلام و تکلیف 4 صندلی باقی مانده زنجان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد که در مجموع پیروزی اصولگرایان را در زنجان به دنبال داشت.

 

بنابر این گزارش؛ پس از اتمام دور اول انتخابات در زنجان، 4 کاندیدا که به ترتیب عبارتند از سید افضل موسوی، فریدون احمدی، علی وقفچی و کریم خانمحمدی به دور دوم با کسب اکثریت آرا راه یافته و در این دوره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

صبح امروز با اعلام فرمانداری زنجان و انتشار آن از رسانه ملی، از حوزه انتخابیه زنجان و طارم آقایان علی وقفچی و فریدون احمدی، نمایندگان طیف اصولگرا در دور دوم  در رقابت با سید افضل موسوی و کریم خانمحمدی، نمایندگان طیف اصلاح طلب؛ به ترتیب با کسب 60814 رأی و 44303 رأی موفق به اخذ رأی اعتماد از مردم شده و لیاقت نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه را برای 4 سال آینده در مجلس شورای اسلامی پیدا کردند.

 

آقای محمد عزیزی، نماینده طیف اصولگرا از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه نیز در رقابت با محمد رضا خانمحمدی با کسب بیش از 39 هزار رأی از کل آرا مأخوذه توانست راهی بهارستان شود و در حوزه انتخابیه خدابنده نیز آقای احمد بیگدلی، نماینده طیف اصلاح طلب توانست در رقابت با سید البرز حسینی با کسب 39 هزار و 81 رأی از مجموع آرا مأخوذه نماینده این دوره مردم خدابنده در مجلس شود.

 

گفتنی است؛ در طول هفته گذشته که تنور رقابت های انتخاباتی در زنجان داغ بود، نمایندگانی از هر دو طیف سیاسی کشور از جمله دکتر عارف و دکتر حاجی بابایی برای تبلیغ کاندیداهای حزب متبوع خود به زنجان سفر کرده و در جمع های دانشجویی و مردمی به سخنرانی پرداختند./202/949/ب1

ارسال نظرات