۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۴۲۳۹۱۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

تقویت تولیدات داخلی به ارزش و فرهنگ عمومی تبدیل شود

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری با هوشمندی و تدبیر ضمن رصد کامل وضعیت کشور و جهان راهکارهای صحیح و اثربخشی را جهت برون رفت کشور در مسائل مختلف ارائه می کنند، گفت: تأکید ایشان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخل باید به یک ارزش و فرهنگ عمومی تبدیل شود.
تولید داخل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با موضوع «نقش ولایت فقیه در نظام دینی» که در ساری برگزار شد به رهنمودهاي مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: در شرايط کنوني وظيفه همه مسؤولان، تبعيت محض از ولي فقيه و تقق دغدغه های ایشان در حوزه اقتصادی است.

 

وی با بيان اين‌که امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايه ولايت فقيه به کشوري قدرتمند در عرصه جهاني تبديل شده است،‌ تصريح کرد: همگان بايد بدانند که ولايت فقيه ضامن بقا و سعادت نظام است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری با هوشمندی و تدبیر ضمن رصد کامل وضعیت کشور و جهان راهکارهای صحیح و اثربخشی را جهت برون رفت کشور در مسائل مختلف ارائه می کنند، افزود: تأکید ایشان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخل باید به یک ارزش و فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که متأسفانه برخی ها در کشور برخلاف رهنمودها و دغدغه های مقام معظم رهبری گام بر می دارند، تصریح کرد: دیگر نمی توان کشور را با شعار و وعده های توخالی اداره کرد بلکه باید در عمل شاهد تحقق وعده های گذشته باشیم.

 

وي با اشاره به اين‌که ميزان سنجش مسؤولان از سوي مردم به ولايتمداري آنها بستگي دارد، خاطرنشان کرد: تنها تبعيت از ولي فقيه به مسؤولان مشروعيت مي دهد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران شناخت ولايت را يک رسالت مهم دانست و با بيان اين‌که تنها با ولايت مي توانيم از مسيرهاي بحراني عبور کنيم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامي به الگويي بي بديل براي ملت هاي آزاده دنيا تبديل شده به برکت ولايت فقيه است.

 

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اين‌که دشمنان، ولايت فقيه را مهم ترين عامل شکست نقشه هاي شوم خود مي دانند، تصريح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ايران به زانو در آمده است.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواست اصلي دشمنان نظام دانست و با بيان اين‌که هر گونه اختلاف افکني خيانت به نظام و ملت ايران اسلامي است، تصريح کرد: مسؤولان بايد هوشيار باشند تا خداي ناکرده در مسير اهداف دشمنان گام بر ندارند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران پيروي از رهنمودهاي رهبر انقلاب را يک تکليف شرعي دانست و گفت: بر همه مسؤولان و کارگزاران نظام واجب است گوش به فرمان ولي امر مسلمين جهان باشند.

 

وي با بيان اين‌که دشمنان در سه دهه اخير از هر فرصتي براي از بين بردن جايگاه ولايت فقيه در ايران اسلامي استفاده کردند، گفت: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال، هوشياري و بصيرت ملت ايران همه توطئه هاي خصمانه و شوم آنها را در اين باره خنثي کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اين‌که ولايت فقيه بيش از سه دهه افتخار، عزت و سربلندي را براي ملت ايران به ارمغان آورده است، تصريح کرد: امروز نيز براي ادامه اين روند بايد مطيع محض رهبر معظم انقلاب اسلامي باشيم.

 

وی افزود: ملت ايران تا پاي جان در تبعيت از ولايت فقيه ايستاده اند و حضور هميشه در صحنه ملت ولايتمدار ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف بيش از سه دهه اخير بيانگر اعتقاد راسخ اين ملت به اصل ولايت فقيه است.

 

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اين‌که تبيين و بيان اهميت و جايگاه والاي ولايت و امامت در جامعه مي‌تواند اتحاد و وحدت بين مردم را مستحکم‌تر کند، افزود: مردم با پيروي و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب مي‌توانند از انحرافات در جامعه اسلامي در امان باشند./950/202/ب2

ارسال نظرات