۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۲۴۰۰۰
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

دستیبابی به تمدن اسلامی از اهداف دهه چهارم انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: رسیدن به تمدن اسلامی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری با زور و سلاح به دست نمی‌آید.
آیت الله ایمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در هفته عقیدتی سیاسی در حضور جمعی از فرماندهان و روسای عقیدتی سیاسی سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: در مجموعه نیروهای مسلح فرمانده ثابت و مستقیم امام زمان(عج) و نایب ایشان مقام معظم رهبری و حکم معظم‌له با یک واسطه حکم امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح تحت فرمان ولی‌ فقیه زمان قرار گرفته است، افزود: قدرت تحت بصیرت و بصیرت ملهم از معنویت ارتش بوده و سپاه نیروی مسلحی است که در دنیا استثنایی ندارد و در حمایت مظلومان و محرومان دنیا می‌کوشد.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران در عرصه‌های بصیرت و معنویت گام بر می‌دارند و اگر لحظه‌ای از معنویت غافل شویم از داشتن ارزش‌های انسانی محروم می‌شویم.

امام‌جمعه شیراز بیان داشت: در جهان کنونی قدرت توأم با بصیرت، آگاهی و شناخت وجود ندارد و در این مورد حتی اجازه اندیشیدن به زیردستان خود را نمی‌دهند و در نتیجه معضلاتی را برای انسان‌های محروم به وجود آورده و بر مشکلات نیز افزوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: رسیدن به تمدن اسلامی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری با زور و سلاح به دست نمی‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در این دیدار در سخنانی گفت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید آیت‌الله مطهری برنامه‌های متعددی از سوی سپاه تدارک دیده‌ شد که به توان آن را در عمل جاری و ساری نمائیم.

سعید کوشکی اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شهید مطهری برگزاری مسابقه آثار کتاب و دیگر برنامه‌های فرهنگی در این هفته اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درراستای افزایش معرفت و کمالات انسانی از تنگناها، سال گذشته از سوی سپاه فجر ویژه‌برنامه‌ای شامل تعمیق معنویت، بصیرت‌افزایی و معارف اسلامی برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس تصریح کرد: در سال گذشته برای تقویت زیربنای اعتقادی و معرفتی هر 15 روز یک استاد حوزه از قم به شیراز دعوت و در مورد مسائل عقیدتی بحث شد و این روند نیز همچنان ادامه خواهد داشت./922/101/ب3

ارسال نظرات