۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۲۴۰۸۶
با عنوان زی طلبگی؛

چهاردهمین شماره فصلنامه طیبات منتشر شد

چهاردهمین شماره نشریه علمی اطلاع رسانی طیبات وابسته به مدرسه علمیه امام صادق(ع) زنجان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
نشریه طیبات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، چهاردهمین شماره فصلنامه علمی اطلاع رسانی طیبات وابسته به مدرسه علمیه امام صادق(ع) زنجان در سومین سال انتشار، صبح امروز به زیور تبع آراسته شد و در اختیار طلاب و مراکز فرهنگی قرار گرفت.

 

بنابر این گزارش، رویکرد کلی مورد بررسی در این شماره از فصلنامه طیبات که با ارائه مقالاتی از سوی طلاب و اساتید این حوزه علمیه به آن پرداخته شده است، «زی طلبگی» نام داشت که با استقبال نسبتا مناسبی از سوی مخاطبان روبرو شد.

 

سرمقاله معاونت پژوهش حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان، ترنم ولایت، سبک زندگی طلبگی، مباحث قرآنی و طلبگی و نماز شب از جمله موضوعاتی بود که در این شماره از نشریه در قالب مقالات پژوهشی به آنها پرداخته شده بود.

 

روحانیت، مردم داری و حضور در صحنه، وظایف و مسؤولیت روحانیت، یاد یاران که به زندگی حجت الاسلام شهید علی اصغر اشرفی پرداخته است؛ از جمله دیگر موضوعاتی است که در فصلنامه طیبات در چهاردهمین شماره آن در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

 

گفتنی است؛ در این شماره از فصلنامه علمی اطلاع رسانی طیبات، از تعداد زیادی از اخبار خبرگزاری رسا در زنجان که به پوشش اخبار حوزه های علمیه استان پرداخته بود، استفاده شده است./203/949/ب1

ارسال نظرات