۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۲۴۱۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

هدف عقیدتی سیاسی سپاه تقویت بنیه اعتقادی پاسداران است

حجت الاسلام کاملی فر گفت: هدف اصلي فعاليت هاي عقيدتي سياسي، ايجاد و تقويت روحيه بسيجي و انقلابي در نسل جديد نيروهاي سپاهي و بسيجي است كه تقديم شهداي جوان مدافع حرم از جمله این اهداف است.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: اگر روحیه انقلابی و تفکر جهادی در بین آحاد جامعه تضعیف شود، دشمن به مطامع و نقشه های شوم خود خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه روحیه و تفکر انقلابی در طول سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تنها رمز ماندگاری و جاوادانگی نظام مقدس اسلامی و انقلاب بوده است، ابراز داشت: ایستادگی در برابر جریان های معاند با ولایت و انقلاب و ارزش های اسلامی و انقلابی برای صیانت از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی ضروری است.

 

حجت الاسلام کاملی فر بیان کرد: نسل امروز بسیجیان و پاسداران، همانند نسل های گذشته در راه صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی تلاش کرده و در این راه از بذل جان خود نیز دریغ نمی کنند.

 

وی با تأکید بر تداوم روحیه انقلابی و ارزش های اسلام ناب محمدی در میان نیرو های مسلح، ادامه داد: تا زمانی که روحیه انقلابی و معنویت در بین آحاد امت اسلامی باشد، زمینه برای برخورداری و شایستگی برای بهرهمندی از الطاف و نعمت های الهی وجود دارد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا, خاطرنشان کرد: اکنون نیز باید بدانیم که تنها راه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی تعامل و چشم دوختن به قدرت های پوشالی نیست چنانچه در ماه های پس از برجام با توجه به تردد متعدد هیأت های تجاری اروپایی هنوز شاهد عقد حتی یک قرارداد تجاری نیستیم.

 

وی با اشاره به هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، اظهار داشت: سالروز شهادت فیلسوف بزرگ شهید مطهری و آغاز هفته عقیدتی فرصت مناسبی برای معنویت افزایی در بسیج بسیجیان و پاسداران است، مسؤولان عقیدتی حافظ مرزهای عقیدتی پاسداران و بسیجیان هستند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: یاد و خاطره شهید مطهری به عنوان اسوه و الگوی ولایتمداری و انقلابی بودن باید مورد توجه قرار گیرد. برگزرای ده ها برنامه فرهنگی و تربیتی در هفته عقیدتی سیاسی در جهت معنویت افزایی فرهنگی در سپاه و بسیج در سپاه اجرا می شود.

 

نماندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا با ارائه گزارشي از فعاليت هاي سالانه اين نهاد، گفت: برگزاري كلاس هاي نور مبين به همراه 30 كلاس اخلاق براي كاركنان سپاه عاشورا از جمله اين فعاليت ها است، در حال حاضر تعداد يكصد نفر روحاني، 670 نفر مربي عقيدتي و 550 نفر هادي سياسي با عقيدتي سياسي سپاه عاشورا همكاري دارند.

 

وي اضافه كرد: هدف اصلي فعاليت هاي عقيدتي سياسي، ايجاد و تقويت روحيه بسيجي و انقلابي در نسل جديد نيروهاي سپاهي و بسيجي است كه تقديم شهداي جوان مدافع حرم از جمله دستاوردهاي اين اهداف است./854/202/ب2

ارسال نظرات