۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۲۴۱۶۵
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان مطرح کرد؛

مصون سازی جوانان در برابر آسیب های اجتماعی مهم ترین هدف اجرای برنامه های اوقات فراغت

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان هدف اجرای برنامه های اوقات فراغت را مصون سازی جوانان و نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: این طرح با فعالیت کانون ها اجرا می شود.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، ظهر امروز در نخستین نشست ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، گفت: کانون ها در کنار مساجد برنامه های فرهنگی و متنوع ارائه می دهند.

 

وی با اشاره به پیش رو بودن اوقات فراغت جوانان، بیان داشت: در این راستا کانون مساجد فعالیت های متنوعی اجرا می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در بصیرت افزایی قشر جوان دارند، افزود: اجرای برنامه های اوقات فراغت فرصتی مناسب برای جذب جوانان به کانون ها است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: طرح اوقات فراغت فرصتی مناسب در جهت عضوگیری و برنامه ریزی برای نگهداری از سوی کانون های فرهنگی و هنری است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ابراز داشت: با پربار کردن اوقات فراغت، نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی مصون می شوند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تقویت بصیرت دینی نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که اعضای ستاد اوقات فراغت باید راهکارهای مناسب را به کانون های فرهنگی و هنری در این زمینه ارائه دهند، عنوان داشت: بهینه‌ سازی اوقات فراغت باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: طرح اوقات فراغت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان فعالیت‌های قرآنی، دینی و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برگزار می شود./9451/202/ب2

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات