۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۲۴۲۲۰
دبیر اتاق فکر تبلیغ تشریح کرد؛

فعالیت های اتاق فکر تبلیغ خراسان

حجت الاسلام مشیری از دیدار اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان با تولیت محترم آستان قدس رضوی و دیدار با آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر و انتخاب عضو اتاق فکر تبلیغ به نمایندگی ولی فقیه در سوریه و نیز انتشار ویژه نامه تبلیغی شهادت امام موسی کاظم(ع) خبر داد.
مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از دیدارها و اخبار پیرامون اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت و بیان داشت: دیدار اعضای محترم اتاق فکر تبلیغ  که از علما، فضلا و نخبگان حوزه علمیه خراسان هستند با تولیت آستان قدس رضوی در فضای صمیمی و خوب برگزار شد.

 

وی افزود: تعدادی از اعضا از طرح ها برنامه ها و نکته ها و نظرات خویش گفتند و در پایان تولیت محترم با ابراز خرسندی از این دیدار نسبت به ادامه این جلسات و تعامل و همفکری در تحقق ابلاغ مقام معظم رهبری خبر دادند. که مشروح این جلسه در خبرگزاری رسا منعکس شده است.

 

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان از دیدار اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان با آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور خبر داد و گفت: آیت الله معزی در این دیدار ضمن تقدیر از تشکیل و سازماندهی نهاد اتاق فکر تبلیغ برای خراسان با آن صبغه عظیم تبلیغی، آن را ضروری دانسته تا جایی که باید در تهران و قم هم نیز چنین جریان و نهادی تشکیل شود.

 

وی افزود: ایشان با عنوان این که این اولین اتاق فکر فرهنگی کشور بوده، آن هم با وجود این تعداد اندیشمند سطح عالی حوزه، از اتاق فکر تبلیغ خواست تا با هلال احمر مساعدت داشته و نسبت به ارتقای فعالیت های فرهنگی حلال احمر کمک و یاری رسانند.

 

حجت الاسلام مشیری در ادامه این گفت و گو از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طباطبائی اشکذری، امام جمعه فریمان و عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان به نمایندگی ولی فقیه در سوریه از سوی مقام معظم رهبری خبر داد و پس از آن از انتشار ویژه نامه تبلیغی شهادت امام کاظم(ع) جهت استفاده مبلغان و اهل منبر و خطابه گفت.

 

وی افزود: این ویژه نامه در غالب موضوعاتی همچون صفات ظاهری و باطنی، جلوه هایی از شخصیت ایشان، دوران امامت و ویژگی های عصر هارون و خواسته های امام از شیعیان پرداخته است که بر روی پایگاه اینترنتی اتاق فکر تبلیغ خراسان قابل دریافت است./933/302/ب3

 

ارسال نظرات