۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۲۴۲۲۶
امام جمعه اهر:

معنویت و اخلاص شاخصه بارز شهید مطهری است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: معنویت و اخلاص از شاخصه‌های بارز  شهید مطهری بود، و شهید مطهری در خصوص مسأله نفوذ بسیار سخت گفت به طوری که اگر شهید مطهری بعد از انقلاب می ماند تحول عظیمی در مسائل فرهنگی کشور به وجود می‌آورد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام  جواد حاجی‌زاده امروز در دیدار سرپرست و کارکنان آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان عقیدتی سیاسی سپاه اهر، مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، اظهار داشت: شهید مطهری الگوی احسن تربیت و تعلیم اسلامی است.

 

وی با اشاره علمای دین در صیانت از اسلام ناب محمدی، امام خمینی(ره) را مصداق بارز عالم دینی دانس و ابراز داشت: شهید مطهری نیز در این میان ازجمله علمایی است که جامعیت دارد و از شاگردان بنیان‌گذار انقلاب، با تأثیرگذاری بالابود.

 

امام جمعه اهر با بیان اینکه شهید مطهری دارای شاخصه‌های مهم و ارزشمند است، افزود: معنویت و اخلاص از شاخصه‌های بارز  شهید مطهری بود، و شهید مطهری در خصوص مسأله نفوذ بسیار سخت گفت به طوری که اگر شهید مطهری بعد از انقلاب می ماند تحول عظیمی در مسائل فرهنگی کشور به وجود می‌آورد.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و نفوذ از طریق شبکه های اجتماعی، ابراز داشت: انتقال پیام انقلاب به جوانان در دانشگاه‌ها، مدارس و پایگاه‌ها برای بسیجیان و آموزش‌وپرورش، باید به گونه‌ای باشد تا آثار این برنامه‌ها برای نسل‌های آینده مشهود شود.

 

امام جمعه افزود: هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران وجه مشترکی با یکدیگر دارند، اکنون بحث عقیده و علم است، در حال حاضر سپاه و بسیج حافظ دین و دیانت مردم بوده و فعالیت سپاه تنها به حوزه‌های نظامی و نظامی‌گری ختم نمی‌شود.

 

وی با اشاره به نشست‌های بصیرتی و عقیدتی سپاه، ابراز داشت: اگر در نیروهای مسلح عقیدتی سیاسی منها شود با قوای مسلح دیگر کشورها تفاوتی نخواهد داشت، واقعیت این بود که ما در دوران دفاع مقدس با عقیده و عقاید مردمی توانستیم دشمن را شکست دهیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه با اشاره به اینکه مسؤولان فرهنگی و معلمان، افسران جبهه‌های جنگ نرم هستند، بیان داشت: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که مسؤولان فرهنگی و معلمان افسران این جبهه هستند اگر بخواهند در این جبهه به پیروزی برسند باید بر عقیده توجه بیشتری داشته باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن با تمام وجود در صحنه حاضر شده و به هیچ‌کسی رحم نمی‌کند، در تلاش‌اند تا هست و نیست ما ازجمله سنت‌های ایرانی اسلامی و حتی رفتار، گفتار، لباس و سبک زندگی را از دستمان خارج کرده و تغییر دهد./854/202/ب3

ارسال نظرات