۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۲۴۲۸۷
مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید مطرح کرد؛

برگزاری شرح مناجات شعبانیه در پردیسان با حضور طلاب

حجت الاسلام وافی با اشاره به برگزاری شرح مناجات شعبانیه در شهرک پردیسان استان قم گفت: مناجات شعبانیه از زبان ائمه اطهار (ع) بیان شده است و اولیای خدا بر خواندن این مناجات تأکید داشتند.
حجت الاسلام مرتضی وافی

حجت الاسلام مرتضی وافی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سکونت هزاران طلبه در شهرک پردیسان استان قم اظهار داشت: در شهرک پردیسان قم هزاران طلبه سکونت دارد که حضورشان در پایگاه های مذهبی پر رنگ بوده و همگی از نسل جوان هستند.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید ابراز کرد: مساجد پردیسان با داشتن این خصیصه، در زمینه های مختلف فرهنگی پر تلاش بوده و با حضور چشم گیر عموم مردم و طلاب همراه است؛ از همین جهت است که توجه به مسائل فرهنگی و عقیدتی باید بیشتر شود.

 

وی ادامه داد: در مراسم معنوی اعتکاف سال جاری 850 نفر خواهر و 400 نفر برادر در مسجد خاتم الانبیاء(ص) پریسان معتکف شدند؛ همچنین در این مسجد، درس خارج برخی از علما نیز برگزار می شود و جایگاه مناسبی برای برگزاری برنامه های فرهنگی است، چرا که از مدیریت و طلاب کوشایی بهره می برد.

 

حجت الاسلام وافی گفت: مؤسسه فرهنگی خانه خورشید با همکاری هیأت امنای مسجد خاتم الأنبیاء(ص) و هیأت اخت الرضا(ع) که نخستین هیأت ثبت شده در پردیسان است، از ماه شعبان برنامه های فرهنگی اجرا می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: شرح مناجات شعبانیه از 19 اردیبهشت ماه، همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان، هر روز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد خاتم الأنبیاء(ص) با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی وافی و با حضور طلاب و عموم مردم پردیسان برگزار می شود؛ علاقه مندان نیز می توانند از این مراسم معنوی بهره مند شوند.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید با بیان این مطلب که این مناجات از زبان ائمه اطهار(ع) بیان شده است، تأکید کرد: اولیای خدا به مناجات شعبانیه اهمیت می دادند و ما نیز امیداواریم که این برنامه در بهبود فرهنگی پردیسان نقش بسزایی داشته باشد./840/ت302/ی

ارسال نظرات