۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۲۴۴۲۸
امام جمعه ملاثانی:

معلم گستراننده فرهنگ و کاهش دهنده جرم در جامعه است

امام جمعه ملاثانی با اشاره به کم لطفی و بی مهری های صورت گرفته علیه معلمان، گفت: معلم گستراننده فرهنگ و کاهش دهنده جرم و جنایت در جامعه است.
روز معلم

حجت الاسلام منصور شنان نصاری، امام جمعه ملاثانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک روز معلم، گفت: همه تعلیم دهندگان در هر زمینه و قشری که برای اسلام، انقلاب اسلامی و ملت ایران خدمت کنند، معلم هستند.

 

امام جمعه ملاثانی با بیان این که انسان در هر زمینه که مطلبی را به جامعه بیاموزد حق معلمی دارد، اظهار داشت: شهید، معلم جامعه است و ایثار و از خودگذشتگی را آموزش و برای پاسداری از آموزه های دینی جان فشانی می کند.

 

حجت الاسلام نصاری با اشاره به کم لطفی دولت و مسؤولان به مسائل حقوقی معلمان و بالعکس حقوق های سرسام آور در برخی مناصب، ابراز داشت: بی توجهی به خواسته های معلمان عدم رشد فرهنگ و تعقل و افزایش جرم و جنایت را به همراه دارد و گستراندن فرهنگ، معرفت و ارزش ها با اهتمام ورزیدن به این قشر زحمتکش، عاملی در کاهش جرایم قضایی خواهد بود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی ملاثانی با اشاره به این که شهید مطهری خود را وقف انقلاب اسلامی و جوانان کرده اند، افزود: ایشان به تقویت مسائل اعتقادی جوانان و رویارویی با گروه های منحرف و التقاطی دینی زمان خود روی آورده و به تألیف کتاب هایی در این باره روی آوردند.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: شهید مطهری کتاب های متقن برای پاسخگویی سؤال های اعتقادی جوانان عصر خود را به رشته تحریر درآوردند و سفارش های متعدد و مکرر رهبر معظم انقلاب و بزرگان دین برای مطالعه آثار این شهید بزرگوار گویای آن است که در زمان کنونی پاسخگوی شبهات اعتقادی جوانان باشند./9456/303/ب2

ارسال نظرات