۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۴۲۴۵۰۰
امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد؛

افزایش بینش دینی تنها سلاح مقابله با هجمه های دشمنان

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به این که دشمنان از بیداری مسلمانان وحشت دارند، گفت: تنها سلاح برای مقابله با هجمه های دشمنان، افزایش بینش دینی و انتقال آموخته از علمای جهان اسلام به نسل های آینده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی

حجت الاسلام محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گقت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: زندگی و شهادت شهید مطهری در راه دفاع از تعالیم اسلام و اندیشه های اسلامی بود، استاد مطهری در راه اعتلای دین اسلام از اهدای جان خویش نیز دریغ نکرد.


امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: شخصیت شهید مطهری و افکار و آثار وی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد زیرا این آثار تجلی گر معرفت دینی و علمی استاد مطهری است.


وی شهید مطهری را بهترین الگوی رفتاری و فکری معلمان و اساتید دانست و اظهار داشت: اساتید با بهره گیری از بینش عمیق دینی و باورهای مبتنی بر اسلام ناب محمدی شهید مطهری و دیگر علمای بزرگ جهان اسلام باید مروج این اندیشه های ناب بوده و به هدایت مردم بپردازند.


حجت الاسلام حجتی خاطرنشان کرد: شهید مطهری در راه دستیابی به اهداف خود با جدیت و پشتکاری مثال زدنی گام بر می داشت و همین جدیت و سعه صدر در مقابل هجمه ها و سنگ اندازی های دشمنان موجب ماندگاری اندیشه استاد مطهری در جهان اسلام شد.


استاد حوزه علمیه عنوان داشت: اساتید باید تمام علم خود را در راه ارتقای بینش و بصیرت نسل جوان بکار گیرند، زیرا علم تا زمانی که در نزد عالم محفوظ بماند و به دیگران منتقل نشود بی ارزش است.


امام جمعه موقت کرمانشاه یادآور شد: هجمه ها علیه اسلام و علما و دانشمندان اسلامی تازگی نداشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، تنها سلاح در مقابل این هجمه ها، افزایش بینش دینی و انتقال آموخته از علما به نسل های آینده است، زیرا دشمنان از بیداری مسلمانان وحشت دارند.


حجت الاسلام حجتی در پایان گفت: آثار شهید مطهری حاصل اندیشه های وی است و مطالعه و درک این آثار در انتقال اندیشه های شهید مطهری بسیار اثرگذار است./857/302/ب2

ارسال نظرات